A mi webes sütijeink (cookie) diétásak, nem hizlalnak, gyorsítják és segítik a weboldal használatát, és lehetővé teszik, hogy személyre szabottabb szolgáltatást tudjunk nyújtani a számodra.Ha most inkább valami sósra vágynál, a saját böngésződben tudod kezelni őket, az alábbiak szerint. 

1,5 col Ahead kormánycsapágy található ebben a kategóriában.

Ebben a kategóriában az 1,5 colos Ahead kormánycsapágy található, külső csészés, nem tapered típus,jellemzően extrém felhasználásra készült MTB kerékpárokon fordul elő.
Rendezés:
Rendezés:

A kerékpárokon két fő kormánycsapágy-rendszer van forgalomban: a régebben használatos menetes típus, illetve a mára már széles körben elterjedt menet nélküli Ahead rendszer. Ez utóbbi többféle villanyak-átmérőhöz készül, kezdve az „őskori” 1”-os rendszertől a legelterjedtebb 1 1/8”-on és a kúpos szisztémákon keresztül a jelen termékkategóriában szereplő – akár kuriózumnak is tekinthető - alul-felül 1,5 colos villanyakhoz készültig. Ez lehet integrált, félintegrált vagy hagyományos köztes csészéket alkalmazó. A jelen termékkategória ez utóbbiakat gyűjti egybe: az integrált típus webáruházunk másik csapágykategóriájában szerepel. Az alul-felül 1,5-os típus jellemzően extrém MTB felhasználásra készült kerékpárokon fordul elő.

A mai kormánycsapágy-rendszerek sajnos igen bonyolultak, bemutatásuk némi magyarázatot igényel. Ez az alapvető alkatrész a kormányzás és a kerék szabad forgását biztosítja, a kormánycsapágy a váz fejcsőbe illeszkedik, közvetlenül bepréselve vagy köztes csészével együtt. Az itt szereplő csapágyak köztes csészét alkalmaznak, és csakis olyan vázakkal kompatibilisek, amelynél a fejcső ehhez a rendszerhez készül. Továbbá 1,5” „Tapered” rendszerhez sem használhatók!

A kormánycsapágy két csapágyból áll: az egyik a fejcső felső peremén, másik az alján kerül beépítésre. A csapágy lehet hagyományos golyós rendszerű, tűgörgős vagy mélyhornyú, de ma már gyakoribb a zárt és tömített „ipari” típus. Az ezeknek „otthont adó” csapágycsészék általában alumíniumötvözetből, fokozott terhelés esetén, valamint az alsó árszegmensben acélból készülnek. Jó tudni, hogy a csapágycsészék beszerelése célszerszámot igényel, a feladatot jobb, ha szakemberre bízzuk! Mint látható, a kormánycsapágycsere a legtöbb esetben nem „amatőröknek” valószerelési feladat!

Figyeljünk arra, hogy a kormánycsapágy rendszeres karbantartást igényel, bizonyos időközönként pedig cserére szorul. A Bikepro kerékpáros webáruházban a legtöbb kormánycsapágy-típus megtalálható, viszont ennél a típusnál a választék nem túl gazdag. A megfelelő kormánycsapágy típus kiválasztásához a Bikepro kerékpáros webáruház eme szakcikke nyújt segítséget.

Árukereső.hu Árukereső.hu