A mi webes sütijeink (cookie) diétásak, nem hizlalnak, gyorsítják és segítik a weboldal használatát, és lehetővé teszik, hogy személyre szabottabb szolgáltatást tudjunk nyújtani a számodra.Ha most inkább valami sósra vágynál, a saját böngésződben tudod kezelni őket, az alábbiak szerint. 

20 colos belső gumi, 406x28-62-es tömlő

20 colos belső gumi, 406x28-62-es tömlő. A 454x... colos méreteket is itt találod.
Rendezés:

A 20”-os kerék leggyakrabban gyermek, BMX és összecsukható kerékpárokon fordul elő, emellett rekumbenseken vagy éppen cargo (áruszállító) típusokon is „járatos” gumiméret. . Gyerekbicajok esetében 6-9 éves kor és 110-125 cm-es magasság és 55-63 cm lábhossz között ideális a 20 colos kerékméret. Széleskörben alkalmazott, ezért számos nagyipari gumigyártó a kínálatban szerepel, többféle szélességben, méret- és minőségváltozatban

A belső gumi kiválasztásnál figyelembe kell venni a külső gumi paramértereit, továbbá azt, hogy több úgynevezett 20”-os a kerékméret van forgalomban. (Ez részeben a speciális BMX igények miatt alakult így.) Éppen ezért nem a „colos” méretet, hanem a gumin szereplő ETRTO számot kell legyezni! Az ETRTO két paramétert jelöl: az egyik gumiköpeny szélessége, másik az abroncs peremátmérője. A gumi oldalfalon szereplő 20x1.95” mellett rendszerint megtalálható az ETRTO szerinti méret (50-406), viszont egy másik 20”-es bicajon 20x1 3/8 is szerepelhet, ami ETRTO szerint 37-541. (Ez a nagyobbik 20”, amit 22”-esnek is szoktak nevezni!) Szerencsére az átmérő különbségek nem nagyok, így a szabványos ETRTO szerinti 406-os belső mindkettőbe jó lesz. Amennyiben rendelkezésre áll 451-es típus, a nagyobb átmérőjű gumiba az lesz a jobb választás, és ez egyben a 22” BMX gumiméretet is „lefedi”. A szélesség tekintetében pedig egy bizony határértéken belüli egyezés szükséges, amt a gyártók a belső gumin minden esetben feltüntetnek.

A belső gumi típusának tehát egyeznie kell a külső gumi átmérőjével: ez a fenti példában a 406mm peremátmérő, illetve 50mm szélesség. A fenti kínálatban szerepel 20 x 1,5-2,5 (40/62-406) BMX belső gumi, ami a fenti első példára tökéletes lesz. Kapható emellett 20 x 1 1/8-1 3/8 (28/37-438-451) belső gumi is, ami a második igényre lesz megfelelő választás. Továbbá ez utóbbit érdemes választani a 22”-os BMX kerékpárokhoz is. Mivel közel két tucat egyéb méretvariáció áll rendelkezésre, bármilyen 20”-os bicajhoz garantáltan megtalálod a megfelelő belsőt.

Általánosságban elmondható, a belső gumiból készül, régebben természetes gumiból (latex), ma döntően műgumiból (butyl), de kerékpárokhoz a mai napig kapható latex belső. Emellett a polietilénalapú belsők gyártása is beindult, több gyártó kínálatában elérhető. Majd minden gumigyártó kínál a gumiköpenyek mellé saját márkájú belsőt, a legismertebb márkák a Continental, a Schwalbe, a Maxxis, a CST és a Vittoria. Az alacsonyabb tömegű belső drágább, emellett kevésbé defektálló, de a megtakarított súly a kerék esetében jobban érezhető, mint a kerékpár bármely részén. A belsők idővel elöregednek, porózussá válnak, az „öreg” belsők megbízhatósága kérdéses.

Fontos még, hogy a modern kerékpárokon két eltérő szeleptípust alkalmaznak: az egyik a szingó (presta) szelep, amely általában országúti kerékpárokon, illetve felsőbb kategóriás mountain bike-okon található. A másik gépjárműveken is alkalmazott autószelep, amelyet a benzinkútnál található pumpával is nyomás alá helyezhetsz. Ez nagyobb felnifuratot igényel, és jellemzően általános használatra szánt kerékpárokon, mountain bike-okon fordul elő. Szingószepből hosszabb és rövidebb szárú típus kapható, ezzel alkalmazkodva a magasabb vagy alacsonyabb felniprofilhoz. A hosszabb szelepszár minden felnihez illik, legfeljebb az alacsonyabbakon túlságosan kiáll. A pumpák döntő többsége mindkét szeleprendszerhez alkalmazható.

A Bikepro kerékpáros webshop honlapján az ETRTO számok és a belső gumi egyéb fontos paraméterei minden termékleírásban szerepelnek.