A mi webes sütijeink (cookie) diétásak, nem hizlalnak, gyorsítják és segítik a weboldal használatát, és lehetővé teszik, hogy személyre szabottabb szolgáltatást tudjunk nyújtani a számodra.Ha most inkább valami sósra vágynál, a saját böngésződben tudod kezelni őket, az alábbiak szerint. 

20 Colos Elektromoskerékpár Belső Gumi

Ebben a kategóriában a 20 colos, elektromos kerékpárokhoz való belsők találhatók.
Rendezés:
Rendezés:

A jelen termékkategóriában szereplő 20”-os kerékmérethez való gumi E-bike / pedelec használatban jellemzően összehajtós kerékpárokon, rekumbenseken, ifjúsági, kompakt kialakítású és teherszállító cargo kerékpárokon fordul elő. De miért van szükség speciális e-bike tömlőre? Először is az elektromos kerékpár lényegesen nagyobb erőhatást fejt ki a keréken, a motor és akkumulátor többlet terhelést ró a kerekekre, így a szokványos városi használatra tervezett gumik többnyire nem elég erősek, ellenállók.

Egyúttal az E-bike-ok esetében a bonyolult hajtáslánc miatt a defektjavítás is nehézséget okozhat. Ennek megfelelően a gumigyártók az általuk e-bike kategóriába sorolt külső és belső gumikat (tömlőt) fejlett defektvédelemmel látják el. Ez a belső esetében lehet megvastagított anyag, eltérő szintetikus gumikeverék vagy előre betöltött tömítőfolyadék. A defekt kiiktatásán túl előfordulhatnak egyéb technikai megoldások, mint például a ferdén elhelyezett szelep, amely a gépjárművekhez hasonlóan egyszerűbb kezelést biztosít. Sok esetben szükség is van rá, hiszen az agymotort tartalmazó keréknél máskülönben alig van hely a pumpaszelep beillesztésére, különösképp kisebb kerékméret esetén.

A belső gumi kiválasztásnál figyelembe kell venni a külső gumi paramértereit, mindenekelőtt a rajta szereplő ETRTO számot. Ez két paramétert jelöl: az egyik gumiköpeny szélessége, másik az abroncs peremátmérője. A gumi oldalfalon szereplő 20x1.95” mellett rendszerint megtalálható az ETRTO szerinti 50-406, viszont egy másik úgymond 20-as bicajon 20x1 3/8 is szerepelhet, ami ETRTO szerint már 37-541. Ez utóbbi a nagyobbik 20”, amit 22”-esnek is szoktak nevezni.

Szerencsére az átmérő különbségek nem nagyok, így a szabványos ETRTO szerinti 406-os belső mindkettőbe jó lesz. Amennyiben rendelkezésre áll 451-es típus, a nagyobb átmérőjű gumiba az lesz a jobb választás. A szélesség tekintetében pedig egy bizony határértéken belüli egyezés szükséges, amt a gyártók a belső gumin minden esetben feltüntetnek.

Fontos megjegyezni, hogy a modern kerékpárokon két eltérő szeleptípust alkalmaznak: az egyik a szingó (presta) szelep, a másik gépjárműveken is alkalmazott autószelep. Ez utóbbit a benzinkútnál található pumpával is nyomás alá lehet helyezni. Az autószelep általános használatra szánt kerékpárokon, mountain bike-okon fordul elő, és a kézipumpák döntő többsége szerencsére mindkét szeleprendszerhez alkalmazható.

A Bikepro kerékpáros webshop honlapján az ETRTO számok és a belső gumi egyéb fontos paraméterei minden termékleírásban szerepelnek. A gyártók közül érdemes kiemelni a Vee Rubber és a Wanda márkát. A kifejezetten pedelec / e-bike használatra tervezett megerősített, defektálló belső gumik ára 1000Ft körül alakul.

Árukereső.hu Árukereső.hu