Ardó Tamás, fedőnevén A.Tom, szereti a számokat…A számok sokat elmondanak róla.
- Immár 1990 óta foglakozik hivatásszerűen a kerékpározással.
- 1993 október 23-án, egy „23 órás tekerés” néven futó rendezvényen 474 km-t teker egymaga, amivel megnyerte a csapatversenyt...
- Eddig 36 db kerékpárja volt, ebből 10-et addig nyúzott, amíg eltört a vázuk.
- Minden kerékpárját egyedileg építi, az utolsó csavarig.
- 2000-ben ő tervezte hazánk első, szériában is kapható triál vázát a Magellan Y2K-t.
- 2002-ben teljesen totálisan házi körülmények között – a lakásuk nappalijában, és erkélyén- legyárt egy karbon szálból készült tandem vázat, ami mind a mai napig szolgálatban van.
2003-ban triálosként szerepel az első magyar MTB filmben, a Gulyás Misi által rendezett Flash-ben.
- 2005-ben 5,2 kg-os kerékpárt épít.
- 2006-7-8 között a felsőbb kategóriás Magellan vázak nagy részét ő tervezte, szám szerint 24 db vázat.
- 13 db egyedi, saját tervezésű kerékpár alkatrész fűződik a nevéhez.
- Az 1997 és 2010 közötti időszakban, cikkíróként, szerzőként több mint 1200!!! A4-es oldalnyi kerékpáros szakcikk jelenik meg a tollából, leginkább a Bikemag hasábjain, melynek résztulajdonosa, és főszerkesztője.
- Ezek az évek alatt néha összeveszik néhány forgalmazóval, mert nem hajlandó agyon fényezni valamilyen gázos cuccot.
- Közben letesztel több mint 110 – nagyrészt felső kategóriás – kerékpárt, felboncolt majd száz db teleszkópot, szétszerel, lefotóz, lemér és dokumentál szinte minden alkatrészt, amihez csak hozzá jut, majd szétfűrészel 3 db csúcs kategóriás karbon vázat (kb. 1 M Ft értékben) csak hogy megtudja, hogy mi rejtőzik a felszín alatt…
- Kerékpáros pályafutása során -a pálya kerékpározás kivételével- belső indíttatásból végig próbálja szinte az összes kerékpáros szakágat, mert érteni szeretne hozzájuk.
- Triálban OB kupafutamon több 3. és egyszer 2. helyezést ér el.
- Triál gépével 343 cm-ről ugrik le, 114 cm-re ugrik fel, 17 embert ugrik át Bunny Hop-al, és éveken át, szervezett triál bemutatókkal, és versenyekkel népszerűsíti a sportot.
-Szakújságírói pályafutása során 10 országban tesztel meghívott újságíróként, és 12 külföldi gyárlátogatáson vesz részt. Kerékpározik Elba, Ciprus, Mallorca, Garda, Morzine, California, Las Vegas, Toscana útjain és ösvényein.
- Minden évben - mint fotós és újságíró - részt vesz az Eurobike kiállításon, ahol kiállításonként 1500 és 2000 közötti képpel tér haza.
- Aktív, használatban lévő saját kerékpárjainak száma a 6 és 8 között mozog. Acél, alu, karbon és titán géppel egyaránt rendelkezik.
- A Bikemag korszak lezárta után alkatrész tervezőként tevékenykedik, az M55 Bike-nak tervez hajtásrendszert, és számos egyéb egyedi gyártású alkatrészt, főként elektromos kerékárokhoz.
- Évente 8 és 12.000 Km között teker, de amióta két kis lurkó, Lili és Barnus édesapja, azóta inkább már csak az 5000 km van meg évente. Télen is nyomja, - 13 fokig „tekerés-kompatibilis”.
- És még mindig imádja a bicajokat, és a bicajozást.
Hidd el:
Nagyon nagy rá az esély, hogy:
- találkoztunk már azzal a problémával, amit te most meg szeretnél oldani
- jártunk mi is hasonló cipőben, mint amiben most te jársz
- kerültünk már olyan helyzetbe, hogy csak speciális megoldások oldották meg a gondot
- belebotlottunk már elképesztően sok kompatibilitási gondba, melynek többsége leküzdhető
- tudjuk, hogy vannak olyan helyzetek, amikor nem feltétlenül az észérvek számítanak a döntésnél
Mindezek után kérdéses-e még számodra, hogy a bikepro.hu webshop cégvezetőjeként az A.Tom által adott szaktanács, vajon megállja-e a helyét?
Ha még kétségeid vannak, akkor:
Ide kattintva bepillantást nyerhetsz Ardó Tamás bicajos kulisszatitkaiba!
Ide kattintva megnézheted, hogy milyen gépekkel zúzott eddig A.Tom!
Ide kattintva pedig elolvashatod, hogy mit mondanak róla mások!
Használd a szakértelmünket. A szaktanács kérés ingyenes. Mi tényleg szívesen segítünk. Ha a vásárlás előtt kérdezel, garantáltan jól fogsz járni.