A mi webes sütijeink (cookie) diétásak, nem hizlalnak, gyorsítják és segítik a weboldal használatát, és lehetővé teszik, hogy személyre szabottabb szolgáltatást tudjunk nyújtani a számodra.Ha most inkább valami sósra vágynál, a saját böngésződben tudod kezelni őket, az alábbiak szerint. 

22 Colos Elektromoskerékpár Belső Gumi

Ebben a kategóriában a 22 colos, elektromos kerékpárokhoz való belsők találhatók.
Rendezés:
Rendezés:

A jelen termékkategóriában szereplő 22”-os kerékmérethez való gumi E-bike valamint pedelec használatban jellemzően összehajtós kerékpárokon, rekumbenseken, ifjúsági, kompakt kialakítású és teherszállító cargo kerékpárokon fordul elő. Miért van szükség speciális e-bike tömlőre? Először is az elektromos kerékpár lényegesen nagyobb erőhatást fejt ki a keréken, a motor és akkumulátor többlet terhelést ró a kerekekre, így a szokványos városi használatra tervezett gumik általában nem elég erősek, ellenállók. Továbbá az E-bike-ok esetében a bonyolult hajtásrendszer miatt a defektjavítás is többnyire nehézkes.

Ennek megfelelően a gumigyártók az általuk e-bike kategóriába sorolt külső és belső gumikat (tömlőt) fejlett defektvédelemmel látják el. Ez a belső esetében lehet megvastagított anyag, eltérő szintetikus gumikeverék vagy előre betöltött tömítőfolyadék. A defekt kiiktatásán túl előfordulhatnak egyéb különleges megoldások, mint a ferdén elhelyezett szelep, amely a gépjárművekhez hasonlóan egyszerűbb kezelést tesz lehetővé. Szükség is van rá, hiszen egy agymotort tartalmazó keréknél alig van hely a pumpaszelep beillesztésére, különösképpen kis kerékméret esetén.

A belső gumi kiválasztásnál figyelembe kell venni a külső gumi paramértereit, mindenekelőtt a rajta szereplő ETRTO számot. Az ETRTO két paramétert jelöl: az egyik gumiköpeny szélessége, másik az abroncs peremátmérője. A gumi oldalfalon például szerepelhet 20x1 3/8, ami ETRTO szerint 37-541, ezt szokás 22”-esnek nevezni. A két „20-as” közti átmérő különbség nem nagy, így a szabványos ETRTO szerinti 406-os belső mindkettőbe jó lesz. Amennyiben rendelkezésre áll 451-es típus, a nagyobb átmérőjű gumiba az lesz a jobb választás. A szélesség tekintetében pedig csak egy határértéken belüli egyezés szükséges, amt a gyártók a belső gumin minden esetben feltüntetnek.

Végezetül a modern kerékpárokon két eltérő szeleptípust alkalmaznak. Az egyik a szingó (presta) szelep, a másik gépjárműveken is alkalmazott autószelep, amelyet a benzinkútnál található pumpával is nyomás alá helyezhető. Ez utóbbi nagyobb felnifuratot igényel, és jellemzően általános használatra szánt kerékpárokon fordul elő. A kézipumpák döntő többsége mindkét szeleprendszerhez alkalmazható.

A Bikepro kerékpáros webshop honlapján az ETRTO számok és a belső gumi egyéb fontos paraméterei minden termékleírásban szerepelnek. A gyártók közül érdemes kiemelni a Vee Rubber és a Wanda márkát. A kifejezetten pedelec / e-bike használatra tervezett megerősített, defektálló belsőgumi ára 1000Ft körül alakul.