A mi webes sütijeink (cookie) diétásak, nem hizlalnak, gyorsítják és segítik a weboldal használatát, és lehetővé teszik, hogy személyre szabottabb szolgáltatást tudjunk nyújtani a számodra.Ha most inkább valami sósra vágynál, a saját böngésződben tudod kezelni őket, az alábbiak szerint. 

Folt Gumiragasztó 16-20-25-30-40 mm-es kör, és ovális verzióban.

Ebben a kategóriában a defektes belső gumi megragasztáshoz (vulkanizálásához) szükséges eszközök kapnak helyet: vagyis foltok 16-20-25-30-40 mm-es kör és ovális verzióban és vulkanizáló oldatok.
Rendezés:

A menet közben elszenvedett defektet helyben kell kijavítani. Belső gumi hiányában a lyukat meg kell foltozni: dörzspapírral érdesítsük fel a sérülés körül a belső gumi felületét, majd közepesen vastag rétegben kenjünk rá vulkanizáló oldatot, és hagyjuk öt percig száradni. Ezután helyezzük rá a fóliáról frissen lehúzott foltot, nyomjuk erősen rá, majd távolítsuk el a külsején lévő celofánt.

Ellenőrizzük a gumi állapotát, ha 1 cm-nél hosszabb vágás van rajta, akkor annak belsejére is vulkanizáljunk foltot, ha a védőszalag nem takarja a nyílást, igazítsuk meg, majd otthon cseréljük ki.

A belső gumit a szeleptől kiindulva helyezzük vissza a köpenybe, majd az utóbbit – ha lehetséges – gumiemelő használata nélkül „buktassuk át” az abroncs peremén.

Pumpáljunk egy kevés levegőt a gumiba, igazítsuk meg a fekvését, majd helyezzük üzemi nyomás alá, majd kereket a már ismert módon szereljük vissza, majd zárjuk vissza a patentszárat és a féket, és ellenőrizzük az utóbbi megbízható működését!