A mi webes sütijeink (cookie) diétásak, nem hizlalnak, gyorsítják és segítik a weboldal használatát, és lehetővé teszik, hogy személyre szabottabb szolgáltatást tudjunk nyújtani a számodra.Ha most inkább valami sósra vágynál, a saját böngésződben tudod kezelni őket, az alábbiak szerint. 

BMX U fék

Ebben a termékkategóriában a BMX kerékpárok U-fékei kapnak helyet, működtetésükhöz BMX U-fék vagy "kanti" kar szükséges.
Rendezés:
Rendezés:

A mai modern kerékpárokon két eltérő elven működő fékrendszert találunk: az abroncs-, illetve a tárcsaféket. Az abroncsfék-rendszerek esetében a fékkar meghúzásával a fékbetétet két oldalról a kerék abroncsára szorulnak, így lassítva a kerekek. Ez kétségtelenül a lehető legegyszerűbb fékrendszer, egyidős a kerékpározás megszületésével. Az abroncsfékek három fő típusa a középhúzású kantifék, a V-fék, illetve az oldalhúzású országúti fék. Emellett ezek számos variánsa van forgalomban, mint például a középhúzású országúti vagy a BMX kerékpárokon népszerű U-fék. A jelen termékkategóriában ez utóbbi típus kap helyet.

Az U-fék a régebbi MTB és BMX kerékpárokon alkalmazott féktípus, amely annyiban tér el a középhúzású országúti féktől, hogy a forgáspontok nem a féktesten vannak, hanem a vázon. Ez azt jelent, hogy a féktest a vázra forrasztott fékcsonkra rögzül. Az ugyancsak fékcsonkot alkalmazó kanti- és V-fékkel szemben a csonkok nem a fékpofák alatt, hanem felette helyezkednek el. Éppen ezért ez a féktípus nem modernizálható, más, hatékonyabb, nagyobb választékban kapható rendszerre nem lehet lecserélni.

Amennyiben egy régebbi MTB és BMX kerékpáron kell a féktestet pótolni, a Bikepro kínálatában ez is megtalálható. Az ár tekintetében 1500-2500 Ft-tal kell számolni kerekenként, jelenleg a Hauser és a Trinity hazai márkák termékei állnak rendelkezésre. A féktestek a szükséges speciális szereléket is tartalmazzák. 

Árukereső.hu Árukereső.hu