GYIK
Fontos közlemények
A legfontosabb infókért kattints az alábbi linkekre
Mielőtt felhívnál minket, kérlek fusd át az alábbi linkeket. Hidd el gyorsabb lesz, mintha feltennéd 958,745-jére ugyanazokat a kérdéseket, amikre a választ itt is megtalálod.
de úgy olcsóbb! Útvonaltervezés:
GPS: 47.580017, 19.114703 Ha nem találsz valamit írj ide:
info@bikepro.hu
Ha a fentieken és az alábbiakon felül kérdezni szeretnél tőlünk, akkor a telefonon is a rendelkezésedre állunk. Hétköznaponként 10 és 19 óra között hívhatsz, de 13 és 16 óra között csak részlegesen vagyunk elérhetők: csomagolunk - csomagot rakodunk - jön a futár - irtó nagy hangzavar van, stb...
A feltüntetett ár milyen ár?
Kapok számlát? Áfásat?
Minden terméketek új termék?
Mindent darabra árultok?
Használt termékekkel foglalkoztok?
Termék beszámításra van lehetőség nálatok?
Mi ez a "hűségpont rendszer" és hogyan tudok kupont beváltani?
Kuponok: Vannak ESETI kedvezmények, melyeket külön kommunikálunk amikor épp aktuális valamelyik. Ezek általában valamilyen KUPONHOZ kapcsolódnak és a rendelési folyamatban a "Kupon beváltás" mezőbe kell bírni az adott kuponkódot, amikor ez éppen aktuális.
Mennyi a garancia az alkatrészekre, és a kerékpárokra?
Hogy kell rendelni?
2: Menj a "Pénztár"-ra (jobb felső sarokban van)
3: Döntsd el, hogy regisztrálsz, vagy sem. Regisztráció NÉLKÜL is tudsz vásárolni. Bár regisztráltan a 2. vásárlásodtól olcsóbb és egyszerűbb az élet.
4: Töltsd ki a számlázási és a szállítási adataidat. Adj meg telefonszámot, hogy ha gond van elérhessünk, vagy a futár fel tudjon hívni.
5: Válassz fizetési módot. Készpénzes fizetés ingyenes, bankkártyás fizetés ingyenes, utánvételes fizetés 590 Ft.
6: Válassz a kiszállítás vagy a személyes átvétel között. A személyes átvétel ingyenes. A kiszállítás 35.000 Ft feletti rendelésnél szintén ingyenes. Utánvétel (1690-2390 Ft) vagy a csomagpont lehetőségek (1390 Ft) közül választhatsz.
7: Fogadd el a felhasználási feltételeket (pipáld be) és küld el a megrendelést.
Ha ennyi nem elég és megnéznéd azt is, hogy mikor hova kattints: http://bikepro.hu/a_vasarlas_menete_lepesrol_lepesre
Miért kell megadni a telefonszámomat?
Nem kaptam még semmi visszajelzést. Hogyan lehet ez?
Mi történik ha elküldöm a rendelést?
Mennyi idő alatt dolgozzátok fel a rendeléseket?
Mikorra várható a kiszállítás?
Mikor tudom személyesen átvenni a rendelést?
Hétvégén is lehet személyesen átvenni?
Hogyan juthatok el legkönnyebben, leggyorsabban hozzátok:
http://bikepro.hu/rendeles_szemelyes_atvetele
Kis térkép, útvonalak, gps koordináta, útvonaltervező, mindent megtalálsz itt, akár gyalog, akár bicajjal, akár tömegközlekedéssel, akár autóval jössz.
Más is átveheti helyettem a rendelésemet?
Lehet különböző a megrendelési és számlázási cím?
Hogyan módosíthatok a megrendelésen, és mi ennek a menete?
Ha mégis abba a hibába estél, hogy van olyan termék, amit kihagytál belőle, akkor kérjük, haladéktalanul jelezd a rendelés visszaigazolásra válaszolva, hogy hibáztál a rendelés során, és töröljük a rendelést, valamint add le a helyes megrendelést.
Amennyiben bankkártyával kifizetted a megrendelést, akkor is az előző módon járj el, jelezd a törlési szándékodat, a bankszámlaszámod elküldésével, és visszautaljuk a sztornózott rendelés teljes összegét, és ez után újra meg tudod rendelni a megfelelő termékeket.
A rendelések feldolgozása minden munkanap hajnalban kezdődik, ha eddig nem jelezted a törlési szándékod, akkor sajnos nem tudjuk garantálni, hogy nem állítjuk össze és adjuk fel a rendelésed.
Köszönjük a megértést.
Rosszul adtam meg a rendelésnél az adataimat. Hogyan módosítsam?
Nem azt, vagy nem a kért mennyiségben kaptam amit rendeltem. Mit tegyek?
Tévesen rendeltem, más terméket szeretnék. Mit tegyek?
A leggyorsabb megoldási mód: Kérlek ne hívj fel! Ha megtaláltad webshopban azt a terméket, melyet igazából szerettél volna, akkor adj le rá egy normál rendelést, és a megrendelés végén a megjegyzés mezőben jelezd, hogy az előző - XXXXX számú - rendelésből visszaküldenél terméket téves rendelés miatt. Akár be is linkelheted azokat a termékeket amit vissza szeretnél küldeni. A korábban vásárolt termékek visszajuttatása a te dolgod. Küld vissza csepeli telephelyünkre, (1211 Budapest Központi út 24-26.) vagy hozd vissza személyesen az átvételi pontunkra (1048. Budaőest Hajló utca 40. Fsz. 5.) . Amennyiben sértetlenül, gyári csomagolásban, alaposan becsomagolva (doboz, buborékfólia) érkezik vissza termék hozzánk, visszautaljuk az árát. Figyelem: ezen a módon kizárólag NEM használt, és NEM beépített termékeket tudunk visszavenni, eredeti csomagolásban! Ha személyes átvétellel rendeltél, és a cserét is így szeretnéd megejteni, akkor az eljárásmód ugyanez (adj le egy új rendelést és jelezd a visszahozandó cuccokat) csak a konkrét cserét a személyes átvételi pontunkon fogjuk lebonyolítani, ahol visszavesszük tőled a tévesen rendelt termékeket, és elindítjuk a visszautalási folyamatot. Az elállásra az átvetelt követően 14 nap áll rendelkezésedre. Feltétlenül hozd magaddal az eredeti számlát.
Tévesen vagy rossz mennyiséget rendeltem, más terméket nem szeretnék, ezeket visszaküldeném / visszavinném. Mit tegyek?
A leggyorsabb megoldási mód: Kérlek ne hívj fel! A korábbi levelünkre válaszolva - melyben benne van a rendelési számod- írd meg légyszíves 1-2 mondatban, hogy mi történt, mit küldenél vissza, és küldd el a bankszámlaszámodat, ahova majd visszautalhatjuk az összeget. Azért kell hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást és ügymenetet. Majd küldd vissza a részünkre a fölösleges termékeket akár postán, akár futárszolgálattal. Fontos: NE utánvétellel küld, csak simán juttasd vissza. A visszaküldés költsége téged terhel, hiszen te hibáztál. Amint megérkeznek a visszaküldött termékek mi meggyőződünk a sértetlenségünkről, és ha minden rendben van velük, akkor visszautaljuk a termék árát. Kiküldött rendelés esetén kizárólag visszautalás útján tudod visszakapni a vételárat. Ha eredetileg személyes átvétellel rendeltél, akkor jelezd előzetesen mélben, várd meg a visszaigazolásunkat, majd hozd vissza a terméket az Átvételi pontunkra, ahol visszavesszük tőled a tévesen rendelt terméket, és elindítjuk a visszautalási folyamatot. Az elállásra az átvetelt követően 14 nap áll rendelkezésedre. Ez esetben hozd magaddal az eredeti számlát is.
A csomag vagy tartalma a szállítás során sérült. Mit tegyek?
Ha a csomagon külsérelmi nyom van, jelezd a futárnak és vegyetek fel jegyzőkönyvet.
Kérjük fotózd le a csomagot az alábbiak alapján, és a felvett jegyzőkönyvvel együtt a képeket küldd el nekünk emailben:
- bontatlan csomag kívülről, hogy a sérülés is látszódjon
- bontatlan csomag kívülről, hogy a futárcímke is látszódjon
- csomag belseje
- termék csomagon belüli elhelyezkedése
- sérülés(ek)
Ezeknek hiányában sajnos nem tudunk kártérítési igényeket intézni. Gondosan csomagolunk, ilyenre nagyon ritkán van példa.
Fontos, hogy a futárszolgálat a kártérítési igény elismeréséhez kérheti, hogy megnézhesse a sérült csomagot, ezért a sérült termék(ek)et nem szabad kibontani, kipróbálni, felszerelni stb.
„A károsodott csomag esetén lehetővé kell tenni, hogy a kárt a futárszolgálat vagy megbízottja megszemlézze, ennek érdekében a káresemény időpontjában fennálló állapotot meg kell őrizni.”
Ha a csomagon belül sérült valami, akkor: A leggyorsabb megoldási mód: Kérlek ne hívj fel! Hanem egy korábbi levelünkre válaszolva írd meg légyszíves 1-2 mondatban, hogy mi történt, mi az ami sérült. Kérlek minden esetben csatolj a leveledhez fotót is. Azért kell, hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást és ügymenetet.
Ha csomagautomatából vetted át és a csomagon külsérelmi nyom van:
Kérjük fotózd le a csomagot az alábbiak alapján, és a képeket küldd el nekünk emailben:
- bontatlan csomag kívülről, hogy a sérülés is látszódjon
- bontatlan csomag kívülről, hogy a futárcímke is látszódjon
- csomag belseje
- termék csomagon belüli elhelyezkedése
- sérülés(ek)
Ezeknek hiányában sajnos nem tudunk kártérítési igényeket intézni.
Fontos, hogy a futárszolgálat a kártérítési igény elismeréséhez kérheti, hogy megnézhesse a sérült csomagot, ezért a sérült termék(ek)et nem szabad kibontani, kipróbálni, felszerelni stb.
„A károsodott csomag esetén lehetővé kell tenni, hogy a kárt a futárszolgálat vagy megbízottja megszemlézze, ennek érdekében a káresemény időpontjában fennálló állapotot meg kell őrizni.”
Hogyan találom meg a leggyorsabban amit keresek?
Ha nem vagy annyira hozzáértő és kell hogy lásd, hogy mi van egy kategóriában, akkor kattints rá. Minden kategóriának van nyitóképe és az alkategóriáihoz is tartoznak illusztrációs képek is. Egy adott kategórián belül a bal oldali szűrőkkel tudod finomhangolni a keresést, vagy szűkítheted a termékek körét.
A másik gyors mód, ha beírod a keresőbe a kérdéses termék nevét. A keresőnk már név részletre is keres és folyamatosan ajánlja fel a lehetséges opciókat. Választhatsz egyet is, vagy mindet megjelenítheted.
Minden megjelenített terméknél látható az elérési útvonal is. Így ha hasonló termékeket keresel, akkor a terméknév előtti sárgával jelölt kategória nevére kattints.