A mi webes sütijeink (cookie) diétásak, nem hizlalnak, gyorsítják és segítik a weboldal használatát, és lehetővé teszik, hogy személyre szabottabb szolgáltatást tudjunk nyújtani a számodra.Ha most inkább valami sósra vágynál, a saját böngésződben tudod kezelni őket, az alábbiak szerint. 

GYIK

Fontos közlemények

A banki előre utalás lehetősége átmenetileg szünetel, kérjük az alábbiakban az erre vonatkozó információk figyelmen kívül hagyását.
Mindenről számlát adunk, használt cuccokkal nem foglakozunk!
Minimális vásárlási limit 2000 Ft. Ha személyesen veszed át akkor is.

A legfontosabb infókért kattints az alábbi linkekre

Mielőtt felhívnál minket, kérlek fusd át az alábbi linkeket. Hidd el gyorsabb lesz, mintha feltennéd 958,745-jére ugyanazokat a kérdéseket, amikre a választ itt is megtalálod.

Ha a fentieken és az alábbiakon felül kérdezni szeretnél tőlünk, akkor a telefonon is a rendelkezésedre állunk. Hétköznaponként 10 és 19 óra között hívhatsz, de 13 és 16 óra között csak részlegesen vagyunk elérhetők: csomagolunk - csomagot rakodunk - jön a futár - irtó nagy hangzavar van, stb...


A feltüntetett ár milyen ár?

Az oldalunkon kizárólag BRUTTÓ végfelhasználói árakat látsz.

Kapok számlát? Áfásat?

Minden esetben kapsz áfás számlát, ha kéred, ha nem. Nem értékesítünk semmit számla nélkül.

Minden terméketek új termék?

Igen. Kizárólag új, garanciális termékeket árulunk.

Mindent darabra árultok?

A termékeink többségénél az feltüntetett ár 1 db-ra vonatkozik, viszont a markolatokat, kormányszarvakat, fékbetéteket, tárcsafék pofákat, pedálokat természetesen párban árulunk, ezeket egyesével nem is lehet megkapni. A hajtóművek is bal+jobb szettben érkeznek.

Használt termékekkel foglalkoztok?

Egyáltalán nem foglalkozunk használt termékekkel, kizárólag hivatalos hazai forrásból származó, új termékeket árulunk.

Termék beszámításra van lehetőség nálatok?

Termék beszámításra nincsen mód, mivel mi mindent számlásan veszünk a hazai forgalmazóktól. Privát tipp: Számodra a legrosszabb ötlet egy kereskedőt megtalálnod azzal, hogy számítson be neked valamit. Egy kereskedő nagyker áron vásárol, így ha beszámítana neked valamit, akkor azt még a nagyker árnál is kedvezőbben kell megtennie, amivel te irtó rosszul jársz. Ha végfelhasználónak adsz el, akkor közel dupla olyan áron tudod adni, mintha egy kereskedővel számíttatnád be. Használd a Bikemag aprót, a Tesztbike bolhát, vagy a Jófogást, vagy a Vaterát, vagy akármelyik apróhirdetői oldalt.

Mi ez a "hűségpont rendszer" és hogyan tudok kupont beváltani?

A "Hűségpont rendszer" egy ÁLLANDÓ 3%-os árkedvezmény, kizárólag a regisztrált felhasználóknak. A részleteket itt találod! E kedvezmény beváltása megjelenik a kosárnál a rendelési folyamat LEGVÉGÉN, amennyiben be vagy lépve.
Kuponok: Vannak ESETI kedvezmények, melyeket külön kommunikálunk amikor épp aktuális valamelyik. Ezek általában valamilyen KUPONHOZ kapcsolódnak és a rendelési folyamatban a "Kupon beváltás" mezőbe kell bírni az adott kuponkódot, amikor ez éppen aktuális.

Mennyi a garancia az alkatrészekre, és a kerékpárokra?

A drágább alkatrészekre 1 év a működési garancia, de természetesen ebbe nem tartoznak bele a kopó-fogyó termékek, használatból adódó természetes elhasználódása, és kopása, mint pl. a lánc, lánckeréksor, külsők, markolatok stb. Kerékpárokra pedig a gyártója által meghatározott garanciális időtartam vonatkozik, ezt minden kerékpár leírásánál feltüntetjük. Belsőkre kizárólag gyártói garanciát tudunk vállalni. Defektre a defektvédett külsőknél és belsőknél sincs garancia.

Hogy kell rendelni?

1: Válasz ki a terméket, rakd "Kosár”-ba
2: Menj a "Pénztár"-ra (jobb felső sarokban van)
3: Döntsd el, hogy regisztrálsz, vagy sem. Regisztráció NÉLKÜL is tudsz vásárolni. Bár regisztráltan a 2. vásárlásodtól olcsóbb és egyszerűbb az élet.
4: Töltsd ki a számlázási és a szállítási adataidat. Adj meg telefonszámot, hogy ha gond van elérhessünk, vagy a futár fel tudjon hívni.
5: Válassz fizetési módot. Készpénzes fizetés ingyenes, bankkártyás fizetés ingyenes, utánvételes fizetés 590 Ft.
6: Válassz a kiszállítás vagy a személyes átvétel között. A személyes átvétel ingyenes. A kiszállítás 35.000 Ft feletti rendelésnél szintén ingyenes. Utánvétel (1690-2390 Ft)  vagy a  csomagpont lehetőségek (1390 Ft) közül választhatsz.
7: Fogadd el a felhasználási feltételeket (pipáld be) és küld el a megrendelést.
Ha ennyi nem elég és megnéznéd azt is, hogy mikor hova kattints: http://bikepro.hu/a_vasarlas_menete_lepesrol_lepesre

Miért kell megadni a telefonszámomat?

Elsősorban azért, hogy a futár elérjen, ha a kiszállításnál nem talál otthon. Másodsorban mi is elérhetünk, ha sürgősen van valami, amit módosítani kell. Például rosszul adtad meg az e-mail címedet, ezért semminemű visszajelzésünk nem jut el hozzád… Ilyenkor hasznos a telefon. Semmilyen egyéb más esetben nem fogunk zargatni.

Nem kaptam még semmi visszajelzést. Hogyan lehet ez?

A rendelés után egy percen belül kell kapnod egy automatikus visszajelzést, hogy a rendszerünk fogadta rendelésedet. Ha ez nem jön meg, 99,99% hogy rossz e-mail címet adtál meg. Ha az e-mail címed jó, akkor nézd át a Spam, a levélszemét, vagy a promóciók mappákat mert lehet, hogy ott landolt a levelünk. Gyakran elkövetitek azt a hibát is, hogy csak a kosárba pakoltok, de nem mentek végig a rendelési folyamaton, és nem külditek el a rendelést. Ellenőrizd ezt is.

Mi történik ha elküldöm a rendelést?

A rendelés után egy percen belül kell kapnod egy automatikus visszajelzést, hogy a rendszerünk fogadta rendelésedet. Ha ez nem jön meg, 99,99% hogy rossz e-mail címet adtál meg. Ha az e-mail címed jó, akkor nézd át a Spam, a levélszemét, vagy a promóciók mappákat mert lehet, hogy ott landolt a levelünk. A rendelésedet 1 munkanapon belül feldolgozzuk, és a megadott e-mail címedre tájékoztató levelet küldünk a rendelésed státuszáról, vagy a következő lépésről.

Mennyi idő alatt dolgozzátok fel a rendeléseket?

A rendelésedet 1 munkanapon belül feldolgozzuk, és a megadott e-mail címedre tájékoztató levelet küldünk a rendelésed státuszáról, vagy a következő lépésről.

Mikorra várható a kiszállítás?

A rendelésedet 1 munkanapon belül feldolgozzuk, és többnyire a rendelést követő napon átadjuk a futárszolgálatnak, akik másnapra kiszállítják. Így a teljes folyamat 2-3 nap alatt zajlik le.

Mikor tudom személyesen átvenni a rendelést?

Általában a megrendelést követő munkanapon 16 órától jöhetsz átvenni 19 óráig, ha erről egy „SZEMÉLYESEN ÁTVEHETŐ” tárgyú e-mailben tájékoztattunk. Nem gond, ha aznap nem tudsz jönni, a rendelésed az ezt követő napokon 11 és 19 óra között bármikor átvehető nyitvatartási időben. A részleteket ide kattintva éred el.

Hétvégén is lehet személyesen átvenni?

Hét végén nem vagyunk nyitva, viszont hétköznaponként 11 és 19 óra között 8 órányi idő intervallumban jöhetsz átvenni, ha már megkaptad a „Személyesen átvehető” tárgyú levelünket.

Hogyan juthatok el legkönnyebben, leggyorsabban hozzátok:

Ez a menüpontunk erről szól:
http://bikepro.hu/rendeles_szemelyes_atvetele
Kis térkép, útvonalak, gps koordináta, útvonaltervező, mindent megtalálsz itt, akár gyalog, akár bicajjal, akár tömegközlekedéssel, akár autóval jössz.

Más is átveheti helyettem a rendelésemet?

Minden gond nélkül. Ha kifizeti helyben vagy ha már te bankkártyás fizetéssel kifizetted. Elég ha mondja a rendelési nevet /számot, és hogy mi volt a rendelésben. Akár a nagymamádat is küldheted, de ha a csinos húgodat küldöd, neki külön örülünk.

Lehet különböző a megrendelési és számlázási cím?

Természetesen. Akármilyen számlázási címet megadhatsz.

Hogyan módosíthatok a megrendelésen, és mi ennek a menete?

Sajnos a leadott megrendeléseken módosítani már nem áll módunkban, így kérünk, hogy alaposan gondold át, hogy mindent a kosaradba tettél-e a rendelés leadása előtt. 
Ha mégis abba a hibába estél, hogy van olyan termék, amit kihagytál belőle, akkor kérjük, haladéktalanul jelezd a rendelés visszaigazolásra válaszolva, hogy hibáztál a rendelés során, és töröljük a rendelést, valamint add le a helyes megrendelést. 
Amennyiben bankkártyával kifizetted a megrendelést, akkor is az előző módon járj el, jelezd a törlési szándékodat, a bankszámlaszámod elküldésével, és visszautaljuk a sztornózott rendelés teljes összegét, és ez után újra meg tudod rendelni a megfelelő termékeket. 
A rendelések feldolgozása minden munkanap hajnalban kezdődik, ha eddig nem jelezted a törlési szándékod, akkor sajnos nem tudjuk garantálni, hogy nem állítjuk össze és adjuk fel a rendelésed.
Köszönjük a megértést.

Rosszul adtam meg a rendelésnél az adataimat. Hogyan módosítsam?

Ha regisztrált felhasználónk vagy, lépj be a fiókodba és ott tudod módosítani a személyes adataidat. Egyéb esetben a módosítás legegyszerűbb módja: Kérlek ne hív fel! A rendeléssel kapcsolatos változásoknak írásos nyomának kell lennie a félreértések elkerülése, és a hibamentes kiszolgálásod érdekében. A legegyszerűbb, leggyorsabb, ha egy korábbi levelünkre válaszolva megírod, hogy mit szeretnél, módosítani. Azért kell hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot és előzményt, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást.

Nem azt, vagy nem a kért mennyiségben kaptam amit rendeltem. Mit tegyek?

A leggyorsabb megoldási mód: Kérlek ne hív fel! Hanem egy korábbi levelünkre válaszolva írd meg légyszíves 1-2 mondatban, hogy mi történt, hol hibáztunk. Ha szükséges, kérlek csatolj hozzá fotót is. Azért kell hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást és ügymenetet.

Tévesen rendeltem, más terméket szeretnék. Mit tegyek?

Figyelem! Csak beépítetlen, használat nyomait mellőző terméket áll módunkban visszavenni, eredeti csomagolással (dobozzal, címkével, bliszterrel, stb.)) 
A leggyorsabb megoldási mód: Kérlek ne hívj fel! Ha megtaláltad webshopban azt a terméket, melyet igazából szerettél volna, akkor adj le rá egy normál rendelést, és a megrendelés végén a megjegyzés mezőben jelezd, hogy az előző - XXXXX számú - rendelésből visszaküldenél terméket téves rendelés miatt. Akár be is linkelheted azokat a termékeket amit vissza szeretnél küldeni. A korábban vásárolt termékek visszajuttatása a te dolgod. Küld vissza csepeli telephelyünkre, (1211 Budapest Központi út 24-26.) vagy hozd vissza személyesen az átvételi pontunkra (1048. Budaőest Hajló utca 40. Fsz. 5.) .  Amennyiben sértetlenül, gyári csomagolásban, alaposan becsomagolva (doboz, buborékfólia) érkezik vissza  termék hozzánk, visszautaljuk az árát.  Figyelem: ezen a módon kizárólag NEM használt, és NEM beépített termékeket tudunk visszavenni, eredeti csomagolásban! Ha személyes átvétellel rendeltél, és a cserét is így szeretnéd megejteni, akkor az eljárásmód ugyanez (adj le egy új rendelést és jelezd a visszahozandó cuccokat) csak a konkrét cserét a személyes átvételi pontunkon fogjuk lebonyolítani, ahol visszavesszük tőled a tévesen rendelt termékeket, és elindítjuk a visszautalási folyamatot. Az elállásra az átvetelt követően 14 nap áll rendelkezésedre. Feltétlenül hozd magaddal az eredeti számlát.

Tévesen vagy rossz mennyiséget rendeltem, más terméket nem szeretnék, ezeket visszaküldeném / visszavinném. Mit tegyek?

Figyelem! Csak beépítetlen, használat nyomait mellőző terméket áll módunkban visszavenni, eredeti csomagolással (dobozzal, címkével, bliszterrel, stb.)) 
A leggyorsabb megoldási mód: Kérlek ne hívj fel! A korábbi levelünkre válaszolva - melyben benne van a rendelési számod- írd meg légyszíves 1-2 mondatban, hogy mi történt, mit küldenél vissza, és küldd el a bankszámlaszámodat, ahova majd visszautalhatjuk az összeget. Azért kell hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást és ügymenetet. Majd küldd vissza a részünkre a fölösleges termékeket akár postán, akár futárszolgálattal. Fontos: NE utánvétellel küld, csak simán juttasd vissza. A visszaküldés költsége téged terhel, hiszen te hibáztál. Amint megérkeznek a visszaküldött termékek mi meggyőződünk a sértetlenségünkről, és ha minden rendben van velük, akkor visszautaljuk a termék árát. Kiküldött rendelés esetén kizárólag visszautalás útján tudod visszakapni a vételárat. Ha eredetileg személyes átvétellel rendeltél, akkor jelezd előzetesen mélben, várd meg a visszaigazolásunkat, majd hozd vissza a terméket az Átvételi pontunkra, ahol visszavesszük tőled a tévesen rendelt terméket, és elindítjuk a visszautalási folyamatot. Az elállásra az átvetelt követően 14 nap áll rendelkezésedre. Ez esetben hozd magaddal az eredeti számlát is. 

A csomag vagy tartalma a szállítás során sérült. Mit tegyek?

Ha a csomagon külsérelmi nyom van, jelezd a futárnak és vegyetek fel jegyzőkönyvet.
Kérjük fotózd le a csomagot az alábbiak alapján, és a felvett jegyzőkönyvvel együtt a képeket küldd el nekünk emailben:
- bontatlan csomag kívülről, hogy a sérülés is látszódjon
- bontatlan csomag kívülről, hogy a futárcímke is látszódjon
- csomag belseje
- termék csomagon belüli elhelyezkedése
- sérülés(ek)
Ezeknek hiányában sajnos nem tudunk kártérítési igényeket intézni. Gondosan csomagolunk, ilyenre nagyon ritkán van példa.
Fontos, hogy a futárszolgálat a kártérítési igény elismeréséhez kérheti, hogy megnézhesse a sérült csomagot, ezért a sérült termék(ek)et nem szabad kibontani, kipróbálni, felszerelni stb.
„A károsodott csomag esetén lehetővé kell tenni, hogy a kárt a futárszolgálat vagy megbízottja megszemlézze, ennek érdekében a káresemény időpontjában fennálló állapotot meg kell őrizni.”

Ha a csomagon belül sérült valami, akkor: A leggyorsabb megoldási mód: Kérlek ne hívj fel! Hanem egy korábbi levelünkre válaszolva írd meg légyszíves 1-2 mondatban, hogy mi történt, mi az ami sérült. Kérlek minden esetben csatolj a leveledhez fotót is. Azért kell, hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást és ügymenetet.

Ha csomagautomatából vetted át és a csomagon külsérelmi nyom van:

Kérjük fotózd le a csomagot az alábbiak alapján, és a képeket küldd el nekünk emailben:
- bontatlan csomag kívülről, hogy a sérülés is látszódjon
- bontatlan csomag kívülről, hogy a futárcímke is látszódjon
- csomag belseje
- termék csomagon belüli elhelyezkedése
- sérülés(ek)
Ezeknek hiányában sajnos nem tudunk kártérítési igényeket intézni.

Fontos, hogy a futárszolgálat a kártérítési igény elismeréséhez kérheti, hogy megnézhesse a sérült csomagot, ezért a sérült termék(ek)et nem szabad kibontani, kipróbálni, felszerelni stb.
„A károsodott csomag esetén lehetővé kell tenni, hogy a kárt a futárszolgálat vagy megbízottja megszemlézze, ennek érdekében a káresemény időpontjában fennálló állapotot meg kell őrizni.”

Hogyan találom meg a leggyorsabban amit keresek?

Két lehetőséged van: Használd a menürendszerünket. Három fő kategóriában mindent megtalálsz. Mindent szakszerűen, és logikusan neveztünk el, hogy te könnyebben megtaláld amit keresel. Az almenük maguktól kinyílnak. Ha olvasás alapján tájékozódsz jobban, akkor ez egy gyors mód, mert 1 kattintással abba menüpontba juthatsz, amit keresel.
bikepro menü
Ha nem vagy annyira hozzáértő és kell hogy lásd, hogy mi van egy kategóriában, akkor kattints rá. Minden kategóriának van nyitóképe és az alkategóriáihoz is tartoznak illusztrációs képek is. Egy adott kategórián belül a bal oldali szűrőkkel tudod finomhangolni a keresést, vagy szűkítheted a termékek körét.
A másik gyors mód, ha beírod a keresőbe a kérdéses termék nevét. A keresőnk már név részletre is keres és folyamatosan ajánlja fel a lehetséges opciókat. Választhatsz egyet is, vagy mindet megjelenítheted.

bikepro keresés
Minden megjelenített terméknél látható az elérési útvonal is. Így ha hasonló termékeket keresel, akkor a terméknév előtti sárgával jelölt kategória nevére kattints.

bikepro pathway

A kerékpár kiszállítása hogyan történik?

Minden kerékpárt a gyári dobozában szállítunk, beállított, előszerelt állapotban, ami kb. 90-95%-os készre szereltséget jelent az árkategória, és a műszaki tartalom függvényében. A legtöbb esetben csak a pedálokat kell betekerni (ha jár a géphez), a kormányt / kormányszárat kell befordítani és rögzíteni, a nyerget felszerelni, valamint az első kereket kell berakni. Majd beállítani a számodra megfelelő keréknyomást, nyereg és fékkar helyzetet. Ez egy 10-20 perces, szerszámigényes munka (pl. pedálkulcs, villáskulcsok, imbuszkulcs készlet, csavarhúzó, stb. kellhet hozzá.) A kerekeket érdemes kb. 100 km után ellenőrizni / centíroztatni, mert a gépi fűzésű kerekek küllői ennyi használat után állnak be a végleges helyeztükbe. Egyes esetekben, - jellemzően az alacsony árfekvésű, vagy csomagtartóval, sárvédővel felszerelt kerékpár típusoknál - a menetkészre szereléséhez szükséges lehet szakszervíz igénybe vétele. A részletekről lásd a következő súgó bejegyzést.

Miért nem 100%-osan menetkészre szerelt állapotban szállítjuk a kerékpárt?

Mert a kerékpárt előszerelten jó és biztonságos szállítani, nem véletlenül szállítja így az összes normális cég. Vannak, akik „100%-os készre szerelt állapotban” szállítást hirdetnek, hogy „Neked már csak fel kell pattanni rá, és már kerekezhetsz is” …. na persze… ne dőlj be a marketing rizsának. A jobb futár szolgálatok többsége át sem vesz nem kellően csomagolt kerékpárt, de amelyik átveszi, az is gyűlöli… Nem lehet mellé rakni semmit, rárakni sem lehet semmit, vigyázni kell rá mint a hímes tojásra, hogy ne sérüljön, ne dőljön el, stb… Ráadásul szerinted az a kereskedő cég, aki így hirdeti a kerékpár szállítást, ő ismeri a te testtömegedet? Vagy hogy milyen nyomást rakjon a gumidba? Vagy ismeri a belső lábhosszadat, hogy milyen magasan legyen a nyereg? Vagy mennyire legyen az előre-hátra dőlve? Vagy tudja, hogy te milyen dőlésszögben szereted a kormányt vagy fékkart? Dehogy tudja… a „100%-os készre szerelt állapotban” szöveg csak egy marketing maszlag. Ne dőlj be neki. Ezeket a dolgokat úgyis neked kell majd személyre szabnod. Ezt nem lehet megúszni, és nem is kell. Ettől lesz számodra jó a kerékpár.

Személyesen is vehetek át kerékpárt?

Természetesen. Ez esetben mi itt helyben (a Hajló utcai átvételi pontunkon) 99%-os százalékosan menetkészre rakjuk össze a gépet, tényleg csak a nyeregmagasságot kell majd beállítanod és akár haza is kerekezhetsz vele.
Árukereső.hu Árukereső.hu