Deestone D1006 26 x 1,75 (44-559) külső gumi (köpeny), defektvédett (APS), reflexcsíkos
Deestone D1006 26 x 1,75 (44-559) külső gumi, defektvédett (APS), reflexcsíkos Nem ismered ez a márkát? Vidd a neve fölé a kurzort, és mutatjuk! |
|
|
6.120 Ft
4x4
https://bikepro.hu/defektvedelem_melyik_rendszer_mire_valo_es_melyiket_mikor_celszeru_hasznalni,https://bikepro.hu/melyik_a_legjobb_defektvedett_kulso_gumi_es_melyik_defektvedelem_eri_meg_az_arat,https://bikepro.hu/kulso_gumi_meretek_es_kompatibilitas
Tulajdonságok
Színválaszték | Fekete |
Termékkör | Aszfalt (slick) köpeny |
Defektvédelem | Van |
Termékcsalád | Deestone D1006 |
Anyag összetétel | Normál |
Defektvédelem típusa | Antipuncture System |
Külső gumi méret | 26 x 1,75 (47-559) |
Külső gumi oldalfal | Szimpla falú, fekete |
Külső gumi helyzet | Első vagy hátsó |
Külső gumi perem | Drótperemes |
Külső gumi rendszer | Belső használatával |
Reflex csík | Van |
Vélemények

4 értékelés





Írja meg véleményét!
Xtc
|

Igazolt vásárlás
2021. 08. 05.
Alapvetően reflektoros, defektvédelemmel ellátott köpenyt szerettem volna. Elégedett vagyok, mert ezeket tudja.
Ami meglepett, hogy elég nehéz (!) és a drótperemes kivitel miatt, otthon szinte szerelhetetlen megfelelő célszerszámok nélkül. Hobbi szerszámok nem biztos, hogy elegendőek és jókora türelem is szükséges. Nem lehetetlen, de gyakorlott kéz kell hozzá.
Lehet, hogy pár százassal drágábbat, de könnyebbet választanék. Viszont, ha a tartósságában visszaköszön pozitívan, akkor boldog leszek vele maradéktalanul.
Ami meglepett, hogy elég nehéz (!) és a drótperemes kivitel miatt, otthon szinte szerelhetetlen megfelelő célszerszámok nélkül. Hobbi szerszámok nem biztos, hogy elegendőek és jókora türelem is szükséges. Nem lehetetlen, de gyakorlott kéz kell hozzá.
Lehet, hogy pár százassal drágábbat, de könnyebbet választanék. Viszont, ha a tartósságában visszaköszön pozitívan, akkor boldog leszek vele maradéktalanul.
Rob Sinclaire
|

2019. 10. 08.
Így még nem jártam mint ezzel a gumival. Olyan mintha kisebb lenne az átmérője. Írtózatosan gyilok feltenni mert maga az anyag ultrabrutál. Mintha autógumit szerelnél. Ha ezt a gumit választod rendelj be jópár belsőt is mert tuti, hogy kilyuggatod őket sorban felrakáskor.
Molnar Denes
|

2019. 09. 21.
Idestova 30 éve magam szerelem a bicajaimat. Egy kínszenvedés volt feltenni ezt a gumit. Nemcsak a futófelülete, de az oldalfala is vastag, kemény, merev, és még az is lehet, egy hangyányival kisebb az átmérője a 559-es szabványnál. Mire nagy nehezen felpajszeroltam, sikerült az új felniszalagot és belső gumit is meggyötörni, utóbbi defektes is lett, és egy darabig úgy tűnt, a benne lévő tömítő trutyi sem segít a helyzeten. Megpróbáltam leszedni a külsőt, hogy új belsőt tegyek bele. TELJESEN ESÉLYTELEN voltam rendesen benyúlni alá azokkal a feszítőkkel, amik nem görbülnek el ettől az erőlködéstől. Ekkor már sokadjára hagyta el a számat az "ez életem leghitványabb gumija" felkiáltás. Végül valahogy sikerült addig forgatni, rázogatni, billegtetni a kereket, hogy tömítő trutyi megszüntette a defektet, és véget ért a dráma. Most jöjjön a pozitív része: a nagy tömegéhez hamar hozzá lehet szokni, és valóban jó a gördülése, menet közben már nem érezni a hátrányát. 3,5 bar-ra fújva használom, az úthibákat nem csillapítja, de nem is pattan el róluk - ilyennek képzelem a full tömör gumit, bár azt még sosem próbáltam. A tankos robosztussága ad egyfajta magabiztosságot, egy kicsit sem kell szorongani a defektek miatt. Összességében elégedett vagyok vele. Csak azért imádkozom, hogy a belső is sokáig bírja, mert amikor az elöregszik, vagy valami más okból hasad ki, ennek is mennie kell a kukába vele, mert egyben nemigen fog lejönni a felniről. Szóval csak azoknak ajánlom jó szívvel, akik az előnyeiért vállalják a fenti tortúrát.
Küller János
|

2019. 09. 13.
Az elődje kb. 10 évet szolgált a párom kerékpárján. A futásteljesítmény évi 3-400 kilométer volt, részben könnyű terepen, ahol egész jól elboldogult. Cserekor futófelület nem mutatta nagyobb kopás jeleit és repedésnyomok sem voltak rajta. Defektet 2, vagy 3 alkalommal kellett javítani. Bár láthatóan semmi baja nem volt, de egy 10 éves gumit már biciklin is illik lecserélni. A korábbi, jó tapasztalatok miatt esett a választásunk ismét erre a típusra.