A mi webes sütijeink (cookie) diétásak, nem hizlalnak, gyorsítják és segítik a weboldal használatát, és lehetővé teszik, hogy személyre szabottabb szolgáltatást tudjunk nyújtani a számodra.Ha most inkább valami sósra vágynál, a saját böngésződben tudod kezelni őket, az alábbiak szerint. 

Nem az van a képen! Hogy lehet ez?

Nem az van a képen! Hogy lehet ez?
Nem azt kaptam, mint amit rendeltem. Csalódott vagyok! A megrendeléseink kb. 0.1 százalékában (ezer rendelésből 1 eset!!!) belefutunk olyan problémába, hogy a weboldalunkon megrendelt áru termék képe, és a kiküldött termék nem 100%-ban ugyanolyan. Ilyenkor te, mint vásárló jogosan háborodsz fel, hogy nem azt kaptad, mint amit rendeltél, és hogyan lehetséges ez?


E hiba hátterében az alábbi okok állhatnak:
- A gyártók önhatalmúlag bármikor változtathatnak a terméken. Ezt nem azért teszik, mert nincs jobb dolguk, és hogy szívassanak minket / titeket, hanem pont miattatok. Ők legtöbbször a vásárlói visszajelzések alapján változtatnak.
Ha valamivel valami gond van, megváltoztatják, kijavítják, stb. Ez a fejlődés menete. Ha elég gyors egy cég, (vagy nagy a hiba) akkor ezt már következő széria legyártásánál is meglépik, és nem várnak vele 1 évet. Fontos hogy értsd: Ha ez egy egy kis módosítás, akkor ettől  NEM születik új termék, új néven, új, cikkszámmal, új áron. Ez csak egy apróbb ráncfelvarrás, módosítás.
Ennek folyománya, hogy ha mi rendelünk tőlük tőlük ilyen cikkszámú terméket, akkor egyszerűen küldik a már új, javított / módosított verziót, a korábbival megegyező cikkszámon. Ha a változtatás nem túl jelentős (értsd: nincs ár drágulás), akkor erről egyáltalán nem tájékoztatnak minket. Se a nagykereket, se a kisker partnereket, sem a vásárlókat. Ergó nem is tudunk róla, hogy változtatás történt. Csak akkor ha a folyamat legvégén ti, a vásárlók észreveszitek, és szóltok nekünk. Ilyenkor természetesen mi újrafotózzuk a terméket, és cseréljük a termék fotót. Onnantól kezdve az a termék ismét olyan, mint a képen. Ilyen esetben mivel a korábbi verzió már elfogyott - ezért is kaptál te az újból- ilyenkor már nincs mód arra, hogy "de nekem a régiből küldjetek, mert olyan van a képen, azt rendeltem, és nekem az tetszik jobban" . Az a korábbi termék már nem elérhető. 

Ilyenkor két megoldás van a problémára:
1: Megbarátkozol vele, ez mostantól ilyen, és feltehetőleg kaptál egy új, javított terméket, a korábbi szériával azonos áron, vagy: 
2: Ha semmiképpen nem felel meg a termék, akkor visszaküldöd részünkre, és bármikor gond nélkül visszavesszük, és visszafizetjük a vételárat, vagy kicseréljük neked bármely más termékre a kínálatunkból. Ilyenkor az új termék kiküldése és a termékcsere természetesen a mi költségünk. 


"De hogyhogy nem veszitek észre csomagoláskor, hogy más a termék?"
- A válasz nagyon egyszerű. A vásárlók valahogy úgy képzelik ezt, hogy csomagoláskor egy képernyőn nézzük a terméket, mellé rakjuk a csomagolandót, összehasonlítjuk, és ha meggyezik, akkor becsomagoljuk... Ki kell hogy ábrándítsunk. Sehol nincs minden terméknél, és minden esetben manuális azonosság ellenőrzés. A legtöbb termék ledobozolva érkezik nagy kiszerelésben, azon belül is a saját csomagolásában. Értelem szerűen nem nyitjuk ki mindet, hogy leellenőrizzük az van-e benne mint a képen... Ha a vonalkód olvasó azt mondja, hogy ez az, akkor megbízunk benne, lecsippantjuk és belerakjuk a csomagodba, mert 99.9% az esélye, hogy az lesz az.... 

"De hogy nem tűnik fel, hogy totál más a cucc?
- A legtöbb termék esetében 1 gyári fotó van 1 szögből. Ha a termék a MÁSIK oldalán változott valami, amit mondjuk még sosem láttunk, mert lecsomagolva érkezik, akkor szintén észre sem veszi senki, hogy valami valamikor megváltozott....

"De hát más a kerékpár színárnyalata!!! Még ez sem tűnik föl?"
- A kerékpárgyártók NEM egyszerre gyártanak le egy egész évi adagot. Fogyási statisztikából dolgoznak, ha megy valami, gyártanak belőle újabb adagot. És az új adag festékkel újra lefestik. Aki kicsit is jártas festésben az tudja, hogy ha nem azonos keverésből származik egy szín, akkor szinte biztos, hogy két festék keverés nem lesz pontosan ugyanaz a színárnyalat. Főként igaz ez az olyan egyedi színekre, amiket a kerékpárgyártók előszeretettel alkalmaznak, és nem szabványosított RAL színek. 
Hát ezért.

"Mit tegyek?"
Ilyen esetekben ha E-mail-ben!!! jelzed nekünk a hibát, megköszönjük, Javítjuk. Ha nem tetszik a termék, visszavesszük, levásárolhatod. Mindenképpen megoldjuk a helyzetet, hogy te ne járj rosszul. FONTOS: ha véletlenül te jártál így, akkor NE telefonálj, hanem e-mail-ben jelezd nekünk a hibát, VÁLASZOLVA egy KORÁBBI levelünkre, amiben benne van rendelési számod. Így tudunk téged is, és terméket is a legegyszerűbben beazonosítani, ezért ez garantálja a leggyorsabb hiba megoldást. 
Köszönjük ha partner vagy ebben, és jelzed a hibákat. 

 

Árukereső.hu Árukereső.hu