A No Fear márka története és választéka a bikepro.hu-n.
A No Fear egy amerikai életmódruházati márka, amelyet 1989-ben Mark Simo, Brian Simo, Boris Said és Marty Moates hozott létre. A No Fear Inc. termékeit különféle kiskereskedelmi üzletekben és vállalati tulajdonú üzletekben értékesítik. Ugyanezen márkanév alatt a No Fear energiaitalokat is kínálja, a South Beach Beverage Company-val közösen. A cég jelenleg mintegy 450 főt foglalkoztat. A No Fear pólók nagyon népszerűek voltak az 1990-es évek közepétől a 2000-es évek elejéig, különösképpen egyetlen híresség sem támogatta őket. Az ingeken jellemzően egzisztenciális szlogenek vagy idézetek szerepeltek, amelyek az extrém sportok erényeit hirdették. A gyakori témák között szerepelt a halálos szorongás, a lustaság hiánya, a társadalmi normák és a törvény megvetése.
Nincs találat. Próbálkozz kevesebb kulcsszóval vagy szinonimával. Ha úgy sem sikerül, akkor jelezd nekünk egy e-mail-ben az info@bikepro.hu-ra, hogy mit nem találtál, hátha tudunk benne segíteni.