Barion Pixel
A mi webes sütijeink (cookie) diétásak, nem hizlalnak, gyorsítják és segítik a weboldal használatát, és lehetővé teszik, hogy személyre szabottabb szolgáltatást tudjunk nyújtani a számodra.Ha most inkább valami sósra vágynál, a saját böngésződben tudod kezelni őket, az alábbiak szerint. 

A Magura márka története és választéka a bikepro.hu-n.

A német MAGURA fékei régóta ismertek kerékpáros körökben, gondoljunk csak a triál szakágban legendává vált HS33-ra, vagy a cross countrysok körében hasonló sikereket elérő Martára. A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének úttörője. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz. A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés. A Magura márkanév mellesleg egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója. A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett. A legtöbb neves kerékpárgyártó cég beszállító partnere a német vállalat, többek között a Cannondale, Specialized, Cube, Haibike és a Merida is előszeretettel szereli gyári MT szériával, vagy egyedileg a gyártó cég számára készített modellel kerékpárjait. A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik. A termékekre 2 év teljes körű és 5 év „Leakproof” garancia érvényes, tehát amennyiben 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor ez is a garanciába tartozik! A teleszkópok és rugóstagok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék, és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz. Legújabb fejlesztésük az elektromos lock-out rendszer (eLECT). Ezt a kormányról rádiósan vezérelhető lock-out egységet, nem csak az új teleszkópokba építve, hanem a már régebben vásárolt Magura termékekbe is, mint upgrade kit elérhetővé tették. Az utóbbi évben több forradalmi újdonsággal rukkolt elő a MAGURA, az egyik legnagyobb szenzációt a Cervéloval közösen kifejlesztett, RT8 TT névre keresztelt hidraulikus országúti fékrendszer jelenti. A triatlon és időfutam felhasználásra tervezett szett komoly előrelépést jelenthet az optimális aerodinamikát igénylő versenyformák esetén. A technológia, habár meglehetősen jövőbe mutatónak tűnik, nem új. A Magura gyár már az 1980-as évek második felétől kínált hidraulikus országúti féket HS 77 néven. A dizájn leginkább a Campagnolo Deltát idézheti fel. Másik új fejlesztésük az elektromos lock-out rendszer (eLECT), egy a kormányról rádiósan vezérelhető egység teleszkópokhoz és dropper nyeregcsövekhez.

Rendezés:
Rendezés:
Árukereső.hu