Barion Pixel
A mi webes sütijeink (cookie) diétásak, nem hizlalnak, gyorsítják és segítik a weboldal használatát, és lehetővé teszik, hogy személyre szabottabb szolgáltatást tudjunk nyújtani a számodra.Ha most inkább valami sósra vágynál, a saját böngésződben tudod kezelni őket, az alábbiak szerint. 

A BBB márka története és választéka a bikepro.hu-n.

A BBB kerékpárkiegészítő specialistát Hollandiában két szenvedélyes kerékpáros, Chris Koppert és Frank Moons alapította 1999-ben. Szenvedélyes kerékpárosként és importőrként jelentős tapasztalattal és nagy tudással bírtak a piacon lévő kerékpáros termékeket illetően, ezen termékek továbbfejlesztése, jobbá tétele kapcsán elindult ötletek áradata vezette el őket a BBB megalapításának gondolatához. A cég kezdetekben a Benelux államok területére fókuszált, de azóta már 39 egyéb országban is jelen van. Bár a vállalat világszerte terjeszkedett és az arcok közül néhány változott, a BBB főhadiszállása még mindig ugyanabban az épületben van Hollandiában, mint a kezdet kezdetén. Az évek során a BBB jóval több lett, mint csupán kerékpáros alkatrészek sokasága. Több mint 1500 terméket kínál, több mint 40 különböző cikkcsoportban. Ebben a rendkívül széles választékban szinte minden megtalálható a sportruházattól kezdve, a kiegészítőkön át az alkatrészekig. Legyen szó profi kerekesről, napi ingázóról vagy alkalmi hétvégi harcosról, a kínálatban mindenki megtalálja, amit keres- Tour de France-on is viselt sisakoktól, egészen a tesztgyőztes Discstop fékbetétekig. A BBB kiegészítői már nemcsak Európa-, hanem az utóbbi 1-2 évben világszerte is nagy népszerűségnek örvendnek mind profi, mind amatőr kerékpáros körökben. A cég filozófiája a holland hagyományokhoz méltó módon pragmatikus, sallangtól mentes, következésképpen fellengzős marketing körítés nélkül kínálják a legmagasabb minőséget. Az ötletes, hasznos, szükséges és költséghatékony termékek meglepően széles palettát töltenek meg, a BBB kínálata manapság már bőven másfél ezer kerékpáros kiegészítő felett jár. A BBB évről évre jelentkezik új termékekkel, de szerencsére a jól bevált cuucok sem tűnnek el, általában addig kaphatóak, amíg igény mutatkozik irántuk. Mi támogatjuk ezt a fajta állandóságot, mivel zavar, amikor egy megszeretett terméket nem találunk többé, lévén a gyártó a feltételezett fejlesztéskényszer okán a palettát évről évre cseréli. Az új termék lehet jobb, mint a régi, de azt csak az idő bizonyítja, és szerintem nem elfogadható, amikor a próbanyúl szerepét folyamatosan a vásárló kapja. Ha például a három évvel ezelőtt vásárolt pumpa nálam bevált – de sajnos a környezetemben másoknak is, így a folyamatos kikölcsönzések miatt tönkremegy -, akkor választhassam, hogy az eredetit pótlom, és nem az ismeretlen vadiújat!

Rendezés:
Rendezés:
Árukereső.hu