Barion Pixel
A mi webes sütijeink (cookie) diétásak, nem hizlalnak, gyorsítják és segítik a weboldal használatát, és lehetővé teszik, hogy személyre szabottabb szolgáltatást tudjunk nyújtani a számodra.Ha most inkább valami sósra vágynál, a saját böngésződben tudod kezelni őket, az alábbiak szerint. 

Világítás

A kerékpárt sötétben vagy rossz látási viszonyok közt ki kell világítani. Ezt a KRESZ és a józan ész is megköveteli. A legtöbb kerékpáros baleset szürkület után következik be. A fényforrásnak elegendő fényt kell biztosítania ahhoz, hogy 100-200 méterről egész biztosan észrevegye a gépjárnűvezető, illetve folyamatosnak kell lennie, azaz lassú haladáskor vagy álló helyzetben is azonos fényintezitást kell nyújtania. Erre a kettős feladatra az elemmel vagy akkumulátorral működő rendszerek felelnek meg leginkább. A dinamó által üzemeltetett rendszerek álló helyzetben nem szolgáltatnak áramot, lassú haladáskor pedig a fényintenzitásuk csökken. Ha ilyen van a kerékpáron, azt elemes világítással célszerű kiegészíteni. Elemes világításból háromféle létezik: hagyományos wolframszálas, halogén és LED diódás. Az első nem biztosít elegendő fényerőt, a halogén első világításnak beválhat, de energiaigénye nagy, így megeshet, hogy útközben lemerül. A LED-technika nagy fejlődésen ment át az utóbbi években, és mind előre, mind hátra a tökéletes megoldást nyújtja.

Tartalomhoz tartozó címkék: Világítás Szótár
blog comments powered by Disqus
Árukereső.hu