Tömlőrendszer, melyben a köpenyt és a légnyomás megtartásáért felelős belső gumit egy végtelenített csőbe varrják. Ez volt bő egy évszázadon keresztül az egyeduralkodó gumitípus a teljesítmény-orientált kerékpárokon: csak a 90-es évek elején vált a gumiipar képessé arra, hogy a szingók teljesítményével vetekedő drótperemes köpenyeket gyártson. A szingót a speciálisan formájú szingós abroncsra kell felragasztani, majd a kerékpárt csak a végleges száradás után lehet igénybe venni. Defekt esetén a szingót ki kell cserélni, és javítása igencsak körülményes. Létezik olyan szingó is, amelyen a külső és a belső nem összevarrt, hanem egybevulkanizált: ilyen a cseh gyártmányú Tufo. Ezeket a szelepen át tömítőfolyadékkal lehet javítani. Manapság inkább csak időfutam-versenyzésre, ciklokrosszhoz, illetve pályán használnak még szingót.