Vélemények
2 értékelés
Írja meg véleményét!
2017. 05. 03.
-
Ádám
Én is azt tapasztaltam, hogy kotyog, és hiányoztak golyók. A régiből pótoltam a hiányzókat, és a zárógyűrű alól kivettem 1 db távtartó karikát. Így most olyan, mint amit leváltott (16 éves Shimano, az nem kotyogott).
Ha sokkal olcsóbb lenne, mint egy Shimano, akkor megérné ezeket a plusz dolgokat megcsinálni, de mivel jelenleg nincs 1000 ft a kettő között, ezért inkább azt venném legközelebb.
Ha sokkal olcsóbb lenne, mint egy Shimano, akkor megérné ezeket a plusz dolgokat megcsinálni, de mivel jelenleg nincs 1000 ft a kettő között, ezért inkább azt venném legközelebb.
2016. 09. 13.
-
Bánó Gábor
A 6 sebességesek közül talán ez a legjobb. Masszív felépítésű, pontosan illeszkednek a fogak a lánchoz, így egy jó hajtóművel és lánccal hosszú élettartam várható.
Szinte pöccre vált, mindenféle darálás nélkül.
Viszont azért kap csak 4-es osztályzatot, mert gyárilag eléggé kispórolják belőle a gépzsírt és mintha mintha csapágygolyóból is kevesebb lenne benne a szükségesnél.
Így kibontás után fémes hangja van, és kissé kotyog. Ezt a problémát viszonylag könnyen lehet orvosolni: A racsni leszedő szerszámot a satuba be kell fogni, erre rá lehet tenni a racsnit.
Meg kell kicsit kocogtatni egy kiütővel zárógyűrűt a pontozott helyen (bal menetes!), levenni és nagyon körültekintően megzsírozni. Vigyázzunk minden mozdulattal, amikor szétszedjük, mert a zsírhiány miatt szétszóródhatnak belőle a csapágygolyók! Ha szétszedtük, akkor nagyon pici zsírt adjunk a racsni fog alatti gyöknek is, ahol az elfordul, mivel a zsírhiány miatt könnyen kikopik és tönkremegy. Vigyázzunk, hogy ez a rész ne legyen nagyon zsíros, ne ragadjon. Gyakorlott kezeknek ez a művelet nem több, mint 10 perc. Ezzel viszont legalább 5x-ére emeljük az élettartamot!
Szinte pöccre vált, mindenféle darálás nélkül.
Viszont azért kap csak 4-es osztályzatot, mert gyárilag eléggé kispórolják belőle a gépzsírt és mintha mintha csapágygolyóból is kevesebb lenne benne a szükségesnél.
Így kibontás után fémes hangja van, és kissé kotyog. Ezt a problémát viszonylag könnyen lehet orvosolni: A racsni leszedő szerszámot a satuba be kell fogni, erre rá lehet tenni a racsnit.
Meg kell kicsit kocogtatni egy kiütővel zárógyűrűt a pontozott helyen (bal menetes!), levenni és nagyon körültekintően megzsírozni. Vigyázzunk minden mozdulattal, amikor szétszedjük, mert a zsírhiány miatt szétszóródhatnak belőle a csapágygolyók! Ha szétszedtük, akkor nagyon pici zsírt adjunk a racsni fog alatti gyöknek is, ahol az elfordul, mivel a zsírhiány miatt könnyen kikopik és tönkremegy. Vigyázzunk, hogy ez a rész ne legyen nagyon zsíros, ne ragadjon. Gyakorlott kezeknek ez a művelet nem több, mint 10 perc. Ezzel viszont legalább 5x-ére emeljük az élettartamot!