Deestone D1006 26 x 1,75 (47-559) külső gumi (köpeny), defektvédett (APS), reflexcsíkos
Deestone D1006 26 x 1,75 (47-559) külső gumi, defektvédett (APS), reflexcsíkos Nem ismered ez a márkát? Vidd a neve fölé a kurzort, és mutatjuk! |
|
Beszállítói készlet: | Raktáron |
|
Kedvezmény:
14%
3.890 Ft
3.330 Ft
Tulajdonságok
Defektvédelem | Van |
Termékcsalád | Deestone D1006 |
Anyag összetétel | Normál |
Defektvédelem típusa | Antipuncture System |
Külső gumi méret | 26 x 1,75 (47-559) |
Külső gumi oldalfal | Szimpla falú, fekete |
Külső gumi helyzet | Első vagy hátsó |
Külső gumi perem | Drótperemes |
Külső gumi rendszer | Belső használatával |
Reflex csík | Van |
Termékkör | Aszfalt (slick) köpeny |
Színválaszték | Fekete |
Nem tudod hogy melyik defektvédelmi megoldás a legjobb, és mikor melyiket célszerű használni? Katt ide, és már mutatjuk is.
Gondban vagy a külső gumi méretekkel és a kompatibilitással?
Nem érted, hogy melyik szám mit jelent? Katt ide, vagy a képre, és már mutatjuk is!
Hatékony defektvédelmet szeretnél. Felboncoltunk húszféle megoldást, hogy megmutathassuk neked melyik a tuti választás. Kattints a képre, vagy ide!
Vélemények

3 értékelés





Írja meg véleményét!
Rob Sinclaire |

2019. 10. 08.
Így még nem jártam mint ezzel a gumival. Olyan mintha kisebb lenne az átmérője. Írtózatosan gyilok feltenni mert maga az anyag ultrabrutál. Mintha autógumit szerelnél. Ha ezt a gumit választod rendelj be jópár belsőt is mert tuti, hogy kilyuggatod őket sorban felrakáskor.
Molnar Denes |

2019. 09. 21.
Idestova 30 éve magam szerelem a bicajaimat. Egy kínszenvedés volt feltenni ezt a gumit. Nemcsak a futófelülete, de az oldalfala is vastag, kemény, merev, és még az is lehet, egy hangyányival kisebb az átmérője a 559-es szabványnál. Mire nagy nehezen felpajszeroltam, sikerült az új felniszalagot és belső gumit is meggyötörni, utóbbi defektes is lett, és egy darabig úgy tűnt, a benne lévő tömítő trutyi sem segít a helyzeten. Megpróbáltam leszedni a külsőt, hogy új belsőt tegyek bele. TELJESEN ESÉLYTELEN voltam rendesen benyúlni alá azokkal a feszítőkkel, amik nem görbülnek el ettől az erőlködéstől. Ekkor már sokadjára hagyta el a számat az "ez életem leghitványabb gumija" felkiáltás. Végül valahogy sikerült addig forgatni, rázogatni, billegtetni a kereket, hogy tömítő trutyi megszüntette a defektet, és véget ért a dráma. Most jöjjön a pozitív része: a nagy tömegéhez hamar hozzá lehet szokni, és valóban jó a gördülése, menet közben már nem érezni a hátrányát. 3,5 bar-ra fújva használom, az úthibákat nem csillapítja, de nem is pattan el róluk - ilyennek képzelem a full tömör gumit, bár azt még sosem próbáltam. A tankos robosztussága ad egyfajta magabiztosságot, egy kicsit sem kell szorongani a defektek miatt. Összességében elégedett vagyok vele. Csak azért imádkozom, hogy a belső is sokáig bírja, mert amikor az elöregszik, vagy valami más okból hasad ki, ennek is mennie kell a kukába vele, mert egyben nemigen fog lejönni a felniről. Szóval csak azoknak ajánlom jó szívvel, akik az előnyeiért vállalják a fenti tortúrát.
Küller János |

2019. 09. 13.
Az elődje kb. 10 évet szolgált a párom kerékpárján. A futásteljesítmény évi 3-400 kilométer volt, részben könnyű terepen, ahol egész jól elboldogult. Cserekor futófelület nem mutatta nagyobb kopás jeleit és repedésnyomok sem voltak rajta. Defektet 2, vagy 3 alkalommal kellett javítani. Bár láthatóan semmi baja nem volt, de egy 10 éves gumit már biciklin is illik lecserélni. A korábbi, jó tapasztalatok miatt esett a választásunk ismét erre a típusra.