A mi webes sütijeink (cookie) diétásak, nem hizlalnak, gyorsítják és segítik a weboldal használatát, és lehetővé teszik, hogy személyre szabottabb szolgáltatást tudjunk nyújtani a számodra.Ha most inkább valami sósra vágynál, a saját böngésződben tudod kezelni őket, az alábbiak szerint. 

Julie Racing Design – na ettől tutira leteszed a hajadat…

Ebbe a márkába azonnal beleszerettem. Minden gépük annyira egyedi, és annyira durván más, mint bármi, amit eddig láthattunk, hogy azonnal rabul ejtett.  Néhány gépük első – felületes -  ránézésre semmi extrát nem rejt, de közelebb jössz, és megnézed a részleteket, akkor garantáltan eldobod az agyad.

julie racing

Zsüli és a faszija franciák. Ketten viszik a családi vállalkozást. A csajgép ötletel és dizájnoz, a csávó pedig megvalósítja a „vasas melót”. A végső simítások, és az esztétikum mindig Zsüli műve. Nagyrészt ők is acélből dolgoznak, de mostanában kezdenek néhol bekarbonosodni.

julie racing design kerékpár

Amit nagyon bírok bennük, hogy simán megvalósítják azokat a zseniális dolgokat, melyeket egy tömeggyártó soha nem fog megtenni. Őket béklyóba köti a konfekcióhoz, és a mennyiséghez való ragaszkodás, míg Zsüliék gyakorlatilag azt csinálnak, amit csak akarnak. Minden gép más és más. Soha nincs két azonos egyencucc.

julie racing design kerékpár

Van néhány kedvenc megoldásuk, mely szinte minden gépükön visszaköszön – mint pl. a középcsapágyház előtt az alsócsőbe csatlakoztatott nyeregvázcső – de van rengeteg egyedi megoldásuk is. Ez utóbbiból nekem a kedvenceim az integrált alkatrészek. Ilyen az etalon kormány-stucni kombójuk is.

julie racing design kerékpár

Az ilyen gyárilag integrált megoldásokat a többség persze nem kedveli, mert egyből jönnek a „de mi van ha mégis magasabb kormányt, vagy nem ilyen szöget szeretnék” dumával. Nos, ilyen nem igazán fordul elő. Aki ilyen gépben gondolkozik, azok többsége már évtizedek óta bicajozik, állmából felköltve is azonnal megmondja, hogy hány mm-es nyeregmagasságot használ milyen felsőcső-hossz mellett, mennyi a számára ideális közpcsapágyház-esés, és milyen magasságban legyen a kormány a földtől.  Szóval ilyen gépre az vágyik, aki már nem kisérletezget. Aki tudja, hogy mit akar, és hogy miért éppen olyat. Számomra ez nagyon szimpatikus hozzáállás. Ez az az állapot, amikor tényleg rád szabják a kerékpárt.

julie racing

A gép egyéb, mondhatni mellékes finomságai: Integrált lakat bekötési hely a középrész előtt, integrált nyeregvázcső, egy elképesztő támvilla átkötő, bőr nyereg, fa markolat, és fa első kerék, Paul fékkar, és egy ultra drabális fixi hajtómű erőteljes AC Earthquake beütéssel.

julie racing

Mára ennyi, de ne aggódjatok, jön még tőlük néhány vasparipa, elképesztő megoldásokkal.

julie racing design
Ha tetszette a cikkünk oszd meg a haverjaiddal!

Tartalomhoz tartozó címkék: Atom Blog
blog comments powered by Disqus
Árukereső.hu