A mi webes sütijeink (cookie) diétásak, nem hizlalnak, gyorsítják és segítik a weboldal használatát, és lehetővé teszik, hogy személyre szabottabb szolgáltatást tudjunk nyújtani a számodra.Ha most inkább valami sósra vágynál, a saját böngésződben tudod kezelni őket, az alábbiak szerint. 

ATom Blog

  • BikePro - 10 : avagy az első 10 év története

    BikePro - 10 : avagy az első 10 év története

    „Én tudnék jobbat építeni!”  Az akkori kerékpáros webshop-okra vonatkozott ez a mondat.

    Talán ez volt az első gondolat, és fontos momentum az akkor még nem is létező bikepro.hu életében. Mindez 2008 tájékán történt, és az én fejemből pattant ki. Kicsit úgy éreztem magam akkor, mint Neo a Matrix-ból, miután betöltötték a fejébe a Kung-Fu programot. „Tudok Kung-Fu-zni!” mondta, majd jött Morpheus, és azt mondta: „Mutasd”. Nálunk – pár évvel később nem Morpheus jött, hanem Noé, mármint a Balázs, a Probike-ból, és azt mondta, hogy „Csináljuk!”

    Tovább olvasom
  • Ajándékötletek kerékpárosoknak: kiegészítő felszerelés, ami őszinte örömöt okoz

    Ajándékötletek kerékpárosoknak: kiegészítő felszerelés, ami őszinte örömöt okoz

    Az ünnepek közeledtével sokak töprengenek azon, mivel lepjék meg gyakran kerékpározó családtagjukat, ismerősüket. A válasz bizonyos szempontból egyszerű, minthogy a kerékpáros tematika kézenfekvő, ellenben a nem szakavatott számára a bicajozás világa valóságos útvesztő. Ajándékötleteket tartalmazó sorozatunkban az őszinte örömet okozó - kisebb-nagyobb kiadást jelentő - felszereléseket vesszük sorra: az első epizódban a táskákkal foglalkoztunk, majd a ruházat azon elemeit néztük, amelyhez nem szükséges a delikvens közreműködése. Most pedig a kerékpár kiegészítőinek ingoványos talaján keressük a biztos utat…
    Tovább olvasom
  • Milyen ajándéknak örül egy bicajos? – Ruházatból sosem elég…

    Milyen ajándéknak örül egy bicajos? – Ruházatból sosem elég…

    Mivel lepd meg kerékpáros családtagod, ismerősöd a jeles napokon? Ajándékötleteket tartalmazó sorozatunkban a kerékpáros számára hasznos és vágyott kisebb-nagyobb kiadást jelentő felszerelésből készítettünk válogatást. Szerintünk az itt szereplő tippek garantáltan megdobogtatják minden kerékpáros szívét, és a kiválasztás sem igényel szakavatottságot! A tematika első epizódjában a táskákkal foglalkoztunk, most a ruházaton a sor. Ha tudod a méretet, egy profi szereléssel szinte lehetetlen bakot lőni!
    Tovább olvasom
  • Miért hiánycikk a kerékpár és az alkatrész?

    Miért hiánycikk a kerékpár és az alkatrész?

    Új kerékpárt szeretnél vásárolni, de a kívánt kerékpár elfogyott, vagy nem kapható a méretedben? Esetleg alkatrészeket szeretnél vásárolni a meglévő kerékpárhoz, de sehol e kerek földön nincs belőle egyetlen felelhető darab? Az árakról pedig ne is beszéljünk...

    Tovább olvasom
  • Specialized Diverge Base gravel kerékpár tartósteszt, 3. epizód - beváltotta-e a hozzá fűzött reményeket?

    Specialized Diverge Base gravel kerékpár tartósteszt, 3. epizód - beváltotta-e a hozzá fűzött reményeket?

    A Specialized Diverge Base gravel kerékpár teszt harmadik epizódja néhány eddig még megválaszolatlan kérdést jár körbe. A bicajt bő fél éve használom, így van bőven tapasztalat arról, hogyan viselkedik különböző terepen, a mínuszoktól a kánikuláig, sárban, porban, jégesőben. Lesz szó a vázgeometriáról, a testhelyzet beállításáról, és számos egyéb nüanszról.
    Tovább olvasom
  • Specialized Diverge Base gravel kerékpár tartósteszt – a gravel műfaj és a bicaj bemutatása

    Specialized Diverge Base gravel kerékpár tartósteszt – a gravel műfaj és a bicaj bemutatása

    Mostanában lassan már a vízcsapból is gravel folyik. Kerékpártesztek, versenybeszámolók, új fejlesztések célpontja egyértelműen a gravel. Ezzel a varázsigével látszólag bármit el lehet adni: táskát, ruházatot, sisakot, cipőt, kormányt vagy gumit. Nem igazán fognak rajtam a kerékpáripari trendek: van öt bicajom, de egyik sem fixi, fatbike, aero országúti vagy enduro – csak hogy az utolsó néhány nagy divathullámot említsem. A gravel bike-nál mégis megbicsaklott a térdem… megpróbálom elmagyarázni, miért!

    Tovább olvasom
  • Eurobike Trendek 2019 - Bringaszerű közlekedési eszközök

    Eurobike Trendek 2019 - Bringaszerű közlekedési eszközök

    Ahogy jártuk végig az Eurobike kiállítás pavilonjait, egyre inkább azt éreztük, hogy nem kerékpáros kiállításon vagyunk. De akkor hol? Nos erről (is) fog szólni e cikkünk. Nagy trend, hogy a kerékpárok és a kerékpárnak látszó egyéb közlekedési eszközök között egyre inkább mosódik el a határvonal. Nagyon sok olyan kerékpár-szerű, vagy annak bizonyos funkcióit átvevő járművet láttunk, melyek egy része kerékpár alkatrészekből épült fel, más része pedig más közlekedési iparágakból származó részekből. Hogy ez miért fontos, és mit profitálhatunk ebből mi kerékpárosok?

    Tovább olvasom
  • Eurobike 2019 – Trendek, amelyek formálják a piacot

    Eurobike 2019 – Trendek, amelyek formálják a piacot

    Számomra a 2019-es Eurobike a legjobb Eurobike volt az utóbbi öt év történetében. Ez azért is furcsa, mert nagyon sokan azt mondják hogy:
    - nem volt semmi újdonság
    - a távol-keletiek átvették az uralmat
    - minden nagy gyártó távol maradt a kiállításról
    - semmi innováció, csak a keleti piacok „szarai”
    Ezzel szemben én idén is több, mint 2200 darab képet készítettem. Szerintem hihetetlenül sok újdonság volt, és pont abból adódóan, hogy a nagyok (vagy inkább csak itthon ismertebbek) távol maradtak. A távolmaradás oka: egyrészt egy csomó cégnek már túl sok ez a kiállítás. Azon túlmenően hogy megjelentek itt egy valamilyen kerékpárral, nem minden esetben tudnak érdemi innovációval előállni, vagy olyan dologgal, ami feltétlenül piac-képessé tenné a termékeiket. Vagy amit egy kiállításon mutogatni kellene. Nagyon sokan anyagi megfontolások miatt hagyták el a kiállítást. Úgy döntöttek, hogy az ő termékeiket más módon, más csatornákon jelenítik meg. Ezen cégek távolmaradása viszont nem igazán hagyott űrt maga mögött. A kiállítás területén dugig volt szinte az összes pavilon, mivel egyszerűen mások vették át a helyüket, egyfajta vérfrissítést hozva a korábbi évek pangó állóvizébe. Jelen cikkünkben nem fogunk mindenen végigmenni és részletesen kitérni az összes összefüggésre, csak felvillantom azokat a témaköröket, amelyekről az elkövetkezendő hetek cikkei szólni fognak. Ezek igazából azok a trendek, amelyek – szerintem – meg fogják határozni a jövő évek kerékpáros és részben kerékpáros fejlesztéseit is. Miért mondom, hogy a részben kerékpáros? Azért, mert a kerékpár ipar nagyon jelentős átalakulásban van. A bringa már nemcsak munkábajárós közlekedési és sport eszköz, hanem maguk a kerékpár alkatrészek egyre inkább – többé-kevésbé kerékpárnak kinéző – specializált közlekedési eszközökben jelennek meg és különböző problémákra lesznek megoldások. Egyfajta speciális problémákat megoldó célalkalmatossággá kezdenek válni, melyek nagy része kerékpár alkatrészre épül.
    Ebben nagyon nagy szerepük van az elektromos kerékpárok terjedésének. Nagy súly, nagy terhelés, nagy nyomaték, nagy igények. Ezekhez már nem lesz elég a „Gizi néninek jó lesz az bótbajárni” termék minőség. És ezzel a rengeteg fejlesztéssel a vásárlók fognak a legjobban járni.

    Tovább olvasom