Termékek Menü
0
Kategóriák
Itt jársz: > >

GYIK

GYIK - avagy a Gyakran Ismételt Kérdések

 

Mielőtt felhívnál minket, kérlek fusd át az alábbi linkeket. Hidd el gyorsabb lesz, mintha feltennéd 958,745-jére ugyanazokat a kérdéseket, amikre a választ itt is megtalálod.

A legfontosabb infókért kattints az alábbi linkekre:

Így rendelj!  Kiszállítás!  Személyes átvétel!

Nem kötelező regisztrálni, de úgy olcsóbb!

GPS koordináták személyes átvételhez: 47.580017,19.114703

Útvonaltervezés hozzánk.

Ha nem talász valamit írj ide: info@bikepro.hu

WEBSHOP vagyunk NEM tudsz "bejönni és majd ott helyben válogatni"!

Mindenről számlát adunk, használt cuccokkal nem foglakozunk!

Minimális vásárlási limit 2000 Ft. Ha személyesen veszed át akkor is.

Ha a fentieken és az alábbiakon felül kérdezni szeretnél tőlünk, akkor a telefonon is a rendelkezésedre állunk. Hétköznaponként 09 és 19 óra közöttc hívhatsz, de 13 és 16 óra között csak részlegesen vagyunk elérhetők: csomagolunk - csomagot rakodunk -  jön a futár - írtó nagy hangzavar van, stb...

A feltüntetett ár milyen ár?
Az oldalunkon kizárólag BRUTTÓ végfelhasználói árakat látsz.

Kapok számlát? Áfásat?
Minden esetben kapsz áfás számlát, ha kéred, ha nem. Nem értékesítünk semmit számla nélkül.

Minden terméketek új termék?
Igen. Kizárólag új, garanciális termékeket árulunk.

Mindent darabra árultok?
A termékeink többségénél az feltüntetett ár 1 db-ra vonatkozik, viszont a markolatokat, kormányszarvakat, fékbetéteket, tárcsafék pofákat, pedálokat természetesen párban árulunk, ezeket egyesével nem is lehet megkapni. A hajtóművel is bal+jobb szettben érkeznek.

Használt termékekkel foglalkoztok?
Egyáltalán nem foglalkozunk használt termékekkel, kizárólag hivatalos hazai forrásból származó, új termékeket árulunk.

Termék beszámításra van lehetőség nálatok?
Termék beszámításra nincsen mód, mivel mi mindent számlásan veszünk a hazai forgalmazóktól. Privát tipp: Számodra a legrosszabb ötlet egy kereskedőt megtalálnod azzal, hogy számítson be neked valamit. Egy kereskedő nagyker áron vásárol, így ha beszámítana neked valamit, akkor azt még a nagyker árnál is kedvezőbben kell megtennie, amivel te irtó rosszul jársz. Ha végfelhasználónak adsz el, akkor közel dupla olyan áron tudod adni, mintha egy kereskedővel számíttatnád be. Használd a Bikemag aprót, a Tesztbike bolhát, vagy a Vaterát, vagy akármelyik apróhirdetői oldalt.

Mi ez a "hűségpont rendszer" és hogyan tudok kupont beváltani?

A "Hűségpont rendszer" egy ÁLLANDÓ 3%-os árkedvezmény, kizárólag a regisztrált felhasználóknak. A részleteket itt találod! E kedvezmény beváltása megjelenik a kosárnál a rendelési folyamat LEGVÉGÉN, amennyiben be vagy lépve.
Kuponok: Vannak ESETI kedvezmények, melyeket külön kommunikálunk amikor épp aktuális valamelyik. Ezek általában valamilyen KUPONHOZ kapcsolódnak és a rendelési folyamatban a "Kupon beváltás" mezőbe kell bírni az adott kuponkódot, amikor ez éppen aktuális. 


Mennyi a garancia az alkatrészekre, és a kerékpárokra?
A drágább alkatrészekre 1 év a működési garancia, de természetesen ebbe nem tartoznak bele a kopó-fogyó termékek, használatból adódó természetes elhasználódása, és kopása, mint pl. a lánc, lánckeréksor, külsők, belsők, markolatok stb. Kerékpárokra pedig a gyártója által meghatározott garanciális időtartam vonatkozik, ezt minden kerékpár leírásánál feltüntetjük.

Hogy kell rendelni?

1: Válasz ki a terméket, rakd "Kosár”-ba
2: Menj a "Pénztár"-ra (jobb felső sarokban van)
3: Döntsd el, hogy regisztrálsz, vagy sem. Regisztráció NÉLKÜL is tudsz vásárolni. Bár regisztráltan a 2. vásárlásodtól olcsóbb és egyszerűbb az élet.
4: Töltsd ki a számlázási és a szállítási adataidat. Adj meg telefonszámot, hogy ha gond van elérhessünk, vagy a futár fel tudjon hívni.
5: Válassz fizetési módot. Készpénz (ingyenes), utánvétel (1190-1490 Ft) előre utalás (980-1190 Ft) vagy GLS csomagpont (790-890 Ft) közül választhatsz.
6: Válassz a kiszállítás vagy a személyes átvétel között. A személyes átvétel ingyenes. A kiszállítás 35.000 Ft feletti rendelésnél szintén ingyenes.
7: Fogadd el a felhasználási feltételeket (pipáld be) és küld el a megrendelést.
Ha ennyi nem elég és megnéznéd azt is, hogy mikor hova kattints: http://bikepro.hu/a_vasarlas_menete_lepesrol_lepesre

Miért kell megadni a telefonszámomat?
Elsősorban azért, hogy a futár elérjen, ha a kiszállításnál nem talál otthon. Másodsorban mi is elérhetünk, ha sürgősen van valami, amit módosítani kell. Például rosszul adtad meg az e-mail címedet, ezért semminemű visszajelzésünk nem jut el hozzád… Ilyenkor hasznos a telefon. Semmilyen egyéb más esetben nem fogunk zargatni.

Nem kaptam még semmi visszajelzést. Hogyan lehet ez?
A rendelés után egy percen belül kell kapnod egy automatikus visszajelzést, hogy a rendszerünk fogadta rendelésedet. Ha ez nem jön meg, 99,99% hogy rossz e-mail címet adtál meg. Ha az e-mail címed jó, akkor nézd át a Spam, a levélszemét, vagy a promóciók mappákat mert lehet, hogy ott landolt a levelünk. Gyakran elkövetitek azt a hibát is, hogy csak a kosárba pakoltok, de nem mentek végig a rendelési folyamaton, és nem külditek el a rendelést. Ellenőrizd ezt is.

Mi történik ha elküldöm a rendelést?
A rendelés után egy percen belül kell kapnod egy automatikus visszajelzést, hogy a rendszerünk fogadta rendelésedet. Ha ez nem jön meg, 99,99% hogy rossz e-mail címet adtál meg. Ha az e-mail címed jó, akkor nézd át a Spam, a levélszemét, vagy a promóciók mappákat mert lehet, hogy ott landolt a levelünk. A rendelésedet 1 munkanapon belül feldolgozzuk, és a megadott e-mail címedre tájékoztató levelet küldünk a rendelésed státuszáról, vagy a következő lépésről.

Mennyi idő alatt dolgozzátok fel a rendeléseket?
A rendelésedet 1 munkanapon belül feldolgozzuk, és a megadott e-mail címedre tájékoztató levelet küldünk a rendelésed státuszáról, vagy a következő lépésről.

Mikorra várható a kiszállítás?
A rendelésedet 1 munkanapon belül feldolgozzuk, és többnyire a rendelést követő napon átadjuk a futárszolgálatnak, akik másnapra kiszállítják. Így a teljes folyamat 2-3 nap alatt zajlik le.

Mikor tudom személyesen átvenni a rendelést?
Általában a megrendelést követő munkanapon 16 órától jöhetsz átvenni 19 óráig, ha erről egy „SZEMÉLYES ÁTVÉTELRE VÁRVA” tárgyú e-mailben tájékoztattunk. Nem gond, ha aznap nem tudsz jönni, a rendelésed az ezt követő napokon 09 és 19 óra között bármikor átvehető. A részleteket ide kattintva éred el.

Hétvégén is lehet személyesen átvenni?
Hét végén nem vagyunk nyitva, viszont hétköznaponként 09 és 19 óra között 10 órányi idő intervallumban jöhetsz átvenni, ha már megkaptad a „Személyes átvételre várva” tárgyú levelünket.

Hogyan juthatok el legkönnyebben, leggyorsabban hozzátok:
Ez a menüpontunk erről szól:
#i#360# http://bikepro.hu/rendeles_szemelyes_atvetele

Kis térkép, útvonalak, gps koordináta, útvonaltervező, mindent megtalálsz itt, akár gyalog, akár bicajjal, akár tömegközlekedéssel, akár autóval jössz.

Más is átveheti helyettem a rendelésemet?
Minden gond nélkül. Ha kifizeti helyben vagy ha már te előre utalással kifizetted. Elég ha mondja a rendelési nevet /számot, és hogy mi volt a rendelésben. Akár a nagymamádat is küldheted, de ha a csinos húgodat küldöd, neki külön örülünk.

Lehet különböző a megrendelési és számlázási cím?
Természetesen. Akármilyen számlázási címet megadhatsz.

Meddig módosíthatok a megrendelésen, és mi ennek a menete?
Általában fél napod van a rendelés feldolgozásáig. Persze hozzárakni mindig tudunk, de ha már átadtuk a GLS-nek a csomagod, akkor az már csak egy következő csomaggal tud elmenni. A módosítás legegyszerűbb módja: Kérlek ne hív fel! A rendelés változtatásának írásos nyomának kell lennie a félreértések elkerülése, és a hibamentes kiszolgálásod érdekében. A legegyszerűbb, leggyorsabb, ha egy korábbi levelünkre válaszolva megírod, hogy mit szeretnél, belinkelve az esetleges hozzáadandó / törlendő alkatrészeket. Azért kell hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot és előzményt, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást.

Elküldtem a megrendelést, de még kellene ez-az. Mit tegyek?
A rendelés kiegészítésének legegyszerűbb módja: Kérlek ne hív fel! A rendelés változtatásának írásos nyomának kell lennie a félreértések elkerülése, és a hibamentes kiszolgálásod érdekében. Ha csak 1-2 cucc maradt ki, akkor a legegyszerűbb, leggyorsabb, ha egy korábbi levelünkre válaszolva megírod, hogy mit szeretnél, belinkelve a hozzáadandó alkatrészeket. Azért kell hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot és előzményt, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást. Ha 2000 Ft feletti termékeket szeretnél hozzá rakni, akkor leadhatsz egy új rendelést is, csak a rendelés végén jelezd kérlek a megjegyzés mezőben,hogy vonjuk össze az előző, XXXXX számú rendeléseddel.

Rosszul adtam meg a rendelésnél az adataimat. Hogyan módosítsam?
Ha regisztrált felhasználónk vagy, lépj be a fiókodba és ott tudod módosítani a személyes adataidat. Egyéb esetben a módosítás legegyszerűbb módja: Kérlek ne hív fel! A rendeléssel kapcsolatos változásoknak írásos nyomának kell lennie a félreértések elkerülése, és a hibamentes kiszolgálásod érdekében. A legegyszerűbb, leggyorsabb, ha egy korábbi levelünkre válaszolva megírod, hogy mit szeretnél, módosítani. Azért kell hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot és előzményt, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást.

Nem azt, vagy nem a kért mennyiségben kaptam amit rendeltem. Mit tegyek?
A leggyorsabb megoldási mód: Kérlek ne hív fel! Hanem egy korábbi levelünkre válaszolva írd meg légyszíves 1-2 mondatban, hogy mi történt, hol hibáztunk. Ha szükséges, kérlek csatolj hozzá fotót is. Azért kell hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást és ügymenetet.

Tévesen rendeltem, más terméket szeretnék. Mit tegyek?
A leggyorsabb megoldási mód: Kérlek ne hív fel! Ha megtaláltad webshopban azt a terméket, melyet igazából szerettél volna, akkor adj le rá egy normál rendelést, és a megrendelés végén a megjegyzés mezőben jelezd, hogy az előző - XXXXX számú - rendeléseből visszaküldenél terméket téves rendelés miatt. Akár be is linkelheted azokat a termékeket amit vissza szeretnél küldeni. A számlázás során mi visszvesszük a korábbi termékeket, és különbözeti számlát kapsz majd. A korábban vásárolt termékek visszajuttatása GLS csomagcserével történik.  Csomagcserét GLS csomagponton NEM lehet megejteni, így mindenképpen címre rendelj. Tehát mikor mi kiküldjük az új rendelést, akkor bontsd ki, találsz majd benne egy GLS címkét amin Te vagy a feladó, és mi a címzettek. Ezt ragasszd majd rá a korábban rendelt, és alaposan  becsomagol termékre, és add oda a GLS-nek. Ők tudni fognak róla hogy csomagcsere lesz, segítenek majd. Így egy körrel megúszható a csomagcsere, és neked sem kell a visszapostázással külön bajlódni. Figyelem: ezen a módon kizárólag NEM használt, és NEM beépített termékeket tudunk visszavenni, lehetőség szerint eredeti csomagolásban! Ha személyes átétellel rendeltél, és a cserét is így szeretnéd megejteni, akkor az eljárásmód ugyanez (adj le egy új rendelést és jelezd a visszahozandó cuccokat) csak a konkrét cserét a személyes átváteli pontunkon fogjuk lebonyolítani. Feltétlenül hozd magaddal az eredeti számlát.

Tévesen vagy rossz mennyiséget rendeltem, más terméket nem szeretnék, ezeket visszküldeném / visszavinném. Mit tegyek?
A leggyorsabb megoldási mód: Kérlek ne hív fel! A korábbi levelünkre válaszolva - melyben benne van a rendelési számod- írd meg légyszíves 1-2 mondatban, hogy mi történt, mit külddenél vissza, és küldd el a bankszámlaszámodat, ahova majd visszautalhatjuk az összeget. Azért kell hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást és ügymenetet. Majd küldd vissza a részünkre a fölösleges termékeket akár postán, akár futárszolgálattal. Fontos: NE utávétellel küld, csak simán juttasd vissza. A visszaküldés költsége téged terhel, hiszen te hibáztál. Amint megérkeznek a visszaküldött termékek mi meggyődünk a sértetlenségünkről, és ha minden rendben van velük, akkor visszutaljuk a termék árát. Kiküldött rendelés esetén kizárólag visszutalás útján tudod visszakapni a vételárat. Ha eredetileg személyes átvétellel rendeltél, akkor jelezd előzetesen mélben, várd meg a visszigazolásunkat, majd hozd vissza a terméket, és mi visszafizetjük a vételárat. Ez esetben hozd magaddal az eredeti számlát is. 


A csomag vagy tartalma a szállítás során sérült. Mit tegyek?

Ha a csomagon külsérelmi nyom van, jelezd a GLS futárnak és vegyetek fel jegyzőkönyvet. Gondosan csomagolunk, ilyenre még soha nem volt példa.
Ha a csomagon belül sérült valami, akkor:
A leggyorsabb megoldási mód: Kérlek ne hív fel! Hanem egy korábbi levelünkre válaszolva írd meg légyszíves 1-2 mondatban, hogy mi történt, mi az ami sérült. Kérlek minden esetben csatolj a leveledhez fotót is. Azért kell hogy ne önálló levelet írj, hanem válaszolj korábbi levelünkre, mert ez tartalmazza rendelési számodat, nevedet, amiket rendeltél, tehát minden olyan adatot, ami segíti a legkönnyebb, leggyorsabb beazonosítást és ügymenetet.

Hogyan találom meg a leggyorsabban amit keresek?
Két lehetőséged van: Használd a menürendszerünket. Három fő kategóriában mindent megtalálsz. Mindent szakszerűen, és logikusan neveztünk el, hogy te könnyebben megtaláld amit keresel. Az almenük maguktól kinyílnak. Ha olvasás alapján tájékozódsz jobban, akkor ez egy gyors mód, mert 1 kattintással abba menüpontba juthatsz, amit keresel.


Ha nem vagy annyira hozzáértő és kell hogy lásd, hogy mi van egy kategóriában, akkor kattints rá. Minden kategóriának van nyitóképe és az alkategóriáihoz is tartoznak illusztrációs képek is. Egy adott kategórián belül a bal oldali szűrőkkel tudod finomhangolni a keresést, vagy szűkítheted a termékek körét.
A másik gyors mód, ha beírod a keresőbe a kérdéses termék nevét. A keresőnk már név részletre is keres és folyamatosan ajánlja fel a lehetséges opciókat. Választhatsz egyet is, vagy mindet megjelenítheted.


Minden megjelenített terméknél látható az elérési útvonal is. Így ha hasonló termékeket keresel, akkor a terméknév előtti sárgával jelölt kategória nevére kattints.

A kerékpár kiszállítása hogyan történik?
Minden kerékpárt a gyári dobozában szállítunk, beállított, előszerelt állapotban, ami kb. 97%-os készre szereltséget jelent. A pedálokat kell betekerni (ha jár a géphez), a kormányt / kormányszárat kell befordítani és rögzíteni, valamint az első kereket kell berakni. Majd beállítani a számodra megfelelő keréknyomást, nyereg és fékkar helyzetet. Ez kb. 5-10 perces munka.

Miért nem 100%-osan menetkészre szerelt állapotban szállítjuk a kerékpárt?
Mert a kerékpárt előszerelten jó és biztonságos szállítani, nem véletlenül szállítja így az összes normális cég. Vannak, akik „100%-os készre szerelt állapotban” szállítást hirdetnek, hogy „Neked már csak fel kell pattanni rá, és már kerekezhetsz is” …. na persze… ne dőlj be a marketing rizsának. A jobb futár szolgálatok többsége át sem vesz nem kellően csomagolt kerékpárt, de amelyik átveszi, az is gyűlöli… Nem lehet mellé rakni semmit, rárakni sem lehet semmit, vigyázni kell rá mint a hímes tojásra, hogy ne sérüljön, ne dőljön el, stb… Ráadásul szerinted az a kereskedő cég, aki így hirdeti a kerékpár szállítást, ő ismeri a te testtömegedet? Vagy hogy milyen nyomást rakjon a gumidba? Vagy ismeri a belső a lábhosszadat, hogy milyen magasan legyen a nyereg? Vagy mennyire legyen az előre-hátra dőlve? Vagy tudja, hogy te milyen dőlésszögben szereted a kormányt vagy fékkart? Dehogy tudja… a „100%-os készre szerelt állapotban” szöveg csak egy marketing maszlag. Ne dőlj be neki. Ezeket a dolgokat úgyis neked kell majd személyre szabnod. Ezt nem lehet megúszni, és nem is kell. Ettől lesz számodra jó a kerékpár.

Személyesen is vehetek át kerékpárt?
Természetesen. Ez esetben mi itt helyben 99%-os százalékosan menetkészre rakjuk össze a gépet, tényleg csak a nyeregmagasságot kell majd beállítanod és akár haza is kerekezhetsz vele.

Termékek összehasonlítása
Márkák szerint
Töltsd le! Ingyenes!

Íme az ajándékod!

HASZNÁLD!

Vásárlói értékelések